نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال +جدول

در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.        

به گزارش راه شلمچه، آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر بین دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان از ساعت 18 آغاز شد که در نهایت پرسپولیس 2 بر یک به پیروزی رسید. سرخپوشان با این برد 39 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول باقی ماند. پرسپولیس در این مسابقه ابتدا از حریف عقب افتاد اما در نهایت پیروز شد. نفت آبادان هم با یازده امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

گل: فردین یوسفی (8) برای نفت آبادان، شیخ دیاباته (19 و 47) برای پرسپولیس


هوادار صفر - تراکتور یک

 ورزشگاه دستگردی تهران

گل‌ها: گوستاوو واگنین (دقیقه ۱+۹۰)

شرح گل: باز هم ریکاردو آلوز با یکی از ارسال‌های دقیقش برای تراکتور گل‌سازی کرد. ارسال بلند آلوز از جناح چپ توسط گوستاوو قطع شد تا او بتواند مقابل دروازه هوادار دروازه این تیم را با باز کند. (گوستاوو واگنین، دقیقه ۱+۹۰)


ذوب آهن یک - ملوان یک

 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

گل‌ها: میلاد جهانی (گل به خودی، دقیقه ۴۸) برای ذوب آهن و سهیل فداکار (دقیقه ۶۸) برای ملوان

شرح گل: ارسال بازیکنان ذوب آهن از جناح چپ در تیر دو به میلاد جهانی برخورد کرد و وارد دروازه ملوان شد. (میلاد جهانی، دقیقه ۴۸)


گل‌گهر سیرجان یک - مس کرمان یک

 ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

گل‌ها: شایان مصلح (دقیقه ۷۶) برای گل‌گهر و عارف رستمی (دقیقه ۸+۹۰) برای مس کرمان

شرح گل: شایان مصلح توپ سرگردانی که از جناح راست به داخل محوطه جریمه مس کرمان وارد شد را در اختیار گرفت و پس از عبور از مدافع پیش رویش، با شوتی دقیق توپ را به گوشه دروازه مس فرستاد. (شایان مصلح، دقیقه ۷۶)


صنعت نفت آبادان یک - پرسپولیس ۲؛ پایان بازی

 ورزشگاه تختی آبادان

گل‌ها: فردین یوسفی (دقیقه ۸) برای صنعت نفت و شیخ دیاباته (دقیقه ۱۹ و ۴۷) برای پرسپولیس

شرح گل: ارسال حسین سنگرگیر از جناح راست در میان غفلت مدافعان پرسپولیس به فردین یوسفی رسید و او با ضربه سر دروازه گوهری را باز کرد. (فردین یوسفی، دقیقه ۸)



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار