نتایج امروز بازی‌های لیگ برتر ایران

بازی‌های امروز رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام 5 دیدار پیگیری شد که پرسپولیس با 4 گل فولاد را شکست داد و سپاهان باخت و  استقلال تهران با سه امتیاز دست پر برگشت.                       

به گزارش راه شلمچه، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه 18 اسفند 1402) با ۵ دیدار آغاز شد که در مهمترین این دیدارها پرسپولیس با فولاد خوزستان و استقلال تهران در اهواز با استقلال خوزستان بازی کردند.

در آخرین دیدار امروز تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید. گوستاوو بلانکو (۴۱) برای استقلال تهران گلزنی کرد. 

. شاگردان نکونام با این پیروزی به تهران بازگشتند تا چهارشنبه ۲۴ اسفندماه در هفته بیستم لیگ بیست‌وسوم به مصاف پرسپولیس بروند.

از ساعت ۱۵:۴۵ تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور به مصاف هم رفتند. از ساعت ۱۶ سپاهان میزبان پیکان بود و در دیگر بازی همزمان شمس آذر در قزوین از آلومینیوم پذیرایی کرد. پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل هم قرار گرفته‌اند و در آخرین بازی هم استقلال خوزستان و استقلال تهران از ۱۹:۴۵ برابر هم به میدان رفته‌اند.

 

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر است:

مس رفسنجان یک - تراکتور یک 
 گل‌ها: 
محمد اکبری در دقیقه ۹۰ برای مس رفسنجان - ریکاردو آلوز در دقیقه ۵۰ برای تراکتور
 شرح گل‌ها: آلوز پس‌ از کنترل توپ در زمین مس به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و موفق شد با ضربه دیدنی پای چپ حامد لک را غافلگیر کند.

 محمد اکبری در نزدیکی محوطه جریمه تراکتور توپ را دریافت کرد و در دقیقه ۹۰ با شوت زمینی شانس خود را امتحان کرد که منجر به گل تساوی نارنجی پوشان شد.

 سپاهان ۲ - پیکان ۳
 گل‌ها: 
فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴ و رضا اسدی در دقیقه ۵۴ برای سپاهان - محمدحسین فلاح در دقایق ۱۶ و ۴۵+۴ و علی قربانی در دقیقه ۷۴ برای پیکان
 شرح گل‌ها: احمد زاده از اشتباه محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان برای دفع توپ استفاده کرده و با ایستادن در مقابل آن موفق شد خیلی زود دروازه پیکان را باز کند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید.

 در دقیقه ۳ و پس از برخورد مسعود ریگی با لوکاس کاندیدو، هافبک سرخ‌ها از ناحیه سر مصدوم شد و لحظاتی بازی متوقف شد.

 پس از آن بازیکنان پرسپولیس از سمت راست و با دانیال اسماعیلی فر به سمت دروازه فولاد نزدیک شدند و این بازیکن توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و ضربه سر آل کثیر به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

  

اشتباهات دروازه‌بانان در لیگ به بیرانوند رسید

 در دقیقه ۱۰ بازیکنان فولاد به سمت دروازه پرسپولیس نزدیک شدند و از سمت چپ موسی کولیبالی به شکل زمینی توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد که پس از برخورد به بیرانوند توپ راهی دروازه شد تا حساب کار یک بر صفر شود. در این هفته از مسابقات لیگ برتر دروازه بانان نقش پررنگی در به ثمر رسیدن گل‌ها داشتند.

  

صحنه مشکوک در محوطه جریمه فولاد

 پس از گلزنی فولاد، بازیکنان پرسپولیس حملات بیشتری را به سمت دروازه فولاد تدارک دیدند و در دقیقه ۳۰، حرکت عالی و دریبل ترابی در محوطه با شوت خوبش همراه شد که کنت توپ را راهی کرنر کرد. در شروع مجدد بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند اما داور چنین اعتقادی نداشت.

  

حرکت زیبای ترابی و ارونوف و گل تساوی برای پرسپولیس
در دقیقه ۳۵ مهدی ترابی صاحب توپ شد و آن را در بیرون محوطه جریمه به استون ارونوف رساند و این بازیکن دوباره به ترابی پاس داد و هافبک باهوش پرسپولی، ارونوف را بار دیگر در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن با شوت خود توانست گل تساوی را برای تیم خود به ثمر برساند تا حساب کار یک بر یک شود.

  

اشتباه دوم بیرانوند و گل به خودی عبدالکریم حسن
در دقیقه ۴۱ ضربه آزاد برای فولاد شکل گرفت و بازیکن این تیم توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و روی خروج اشتباه بیرانوند، فرشاد فرجی به توپ ضربه زد و در آستانه ورود توپ به دروازه توپ با برخورد به سر عبدالکریم حسن گل دوم را برای فولاد به ارمغان آورد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار