نتیجه زشت‌ترین بازی فصل در تبریز چه می‌شود؟

بازی تراکتور و پرسپولیس  به علت پرتاب سنگ و بطری از سوی هواداران تراکتور نیمه تمام ماند و کمیته انضباطی بعد از دریافت گزارش بازی رای نهایی را صادر می‌کند.

به گزارش راه شلمچه، در شرایطی که بازی بدون جنجال حداقل در زمین در حال پیگیری بود، مشخص نشد که چرا تماشاگران حاضر روی سکوها اصرار به جنجالی‌شدن آن با پرتاب سنگ و بطری و فحاشی مداوم داشتند. اقدامی که در چند مرحله باعث توقف بازی شده بود و در نهایت نیز در دقیقه 70 با شدت گرفتن این موضوع، داور بازی با اعلام پایان بازی (نیمه تمام ماندن آن به دلیل عدم امنیت) راهی رختکن شد. نتیجه این دیدار احتمالا با رای کمیته انضباطی مشخص خواهد شد. 

تراکتور بعد از توقف هفته گذشته مقابل ذوب آهن و پرسپولیس نیز با شکست برابر سپاهان اکنون در شرایطی برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که با حضور هواداران انتظار می‌رفت عملکرد فنی بالایی را به نمایش بگذارند. با این حال هر دو تیم با احتیاط بیش از حد خود و البته پاس‌ها و ارسال‌های بی هدف خود باعث شدند تا پرتماشاگرترین بازی این فصل، در پایان نیمه اول یکی از زشت‌ترین بازی‌های فصل نیز لقب گیرد.


گل محمدی با اسکورت به رختکن هدایت شد

 

* همزمان با این درگیری‌ها و حواشی پیش‌آمده در ورزشگاه یادگار امام تبریز، اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به صورت پیامکی از هواداران تراکتور خواست تا شئونات ورزشی را در راستای ارتقای نام آذربایجان رعایت کنند!

این پیامک به صورت انبوه برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز ارسال شد، هر چند که تغییری در فرآیند برگزاری مسابقه نداشت و با تصمیم ناظر مسابقه، مصاف شاگردان ساغلام و گل‌محمدی نیمه‌تمام ماند تا کمیته انضباطی پیرامون این مسابقه جنجالی تصمیم بگیرد.

نتیجه بازی چه می‌شود؟

 پس از سنگ‌پرانی و حواشی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز به وجود آمد، سیدرضا مهدوی داور بازی تراکتور - پرسپولیس همراه با کمک‌های خود راهی رختکن شدند تا این بازی نیمه‌کاره بماند.

  

حسین زرگر کارشناس داوری کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص اینکه قانون درباره این بازی و اتفاقات رخ‌داده آن چه می‌گوید، اظهار داشت: در چنین شرایطی اگر بازی به صورت قطعی نیمه‌کاره بماند همه چیز بستگی به گزارش داور بازی خواهد داشت.

  

وی ادامه داد: پرونده این بازی به کمیته انضباطی خواهد رفت اما تصمیم‌گیری درباره آن به گزارش داور بازی و گزارش ناظر بازی بستگی دارد. گزارش عوامل اجرایی که تصمیم‌گیرنده هستند، وضعیت این بازی را روشن خواهد کرد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار