برد پرسپولیس در تبریز و شکست شهرخودرو در مشهد +جدول لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر تراکتور تبریز به پیروزی رسید تا ضمن ثبت دومین برد متوالی خود، به رده چهارم جدول صعود کند. 

به گزارش راه شلمچه، در روز نخست از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس به مصاف تراکتور تبریز رفت که جدال دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

 

در این بازی که از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد، سیدجلال حسینی (۵۳) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس ۲۱ امتیازی شد و با دو بازی کمتر، به رده چهارم جدول صعود کرد. تراکتور هم ۱۹ امتیازی باقی ماند. پرسپولیسی‌ها در این بازی نام و یاد علی انصاریان مدافع پیشین این باشگاه که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، گرامی داشتند.

 

ترکیب پرسپولیس و تراکتور

 

پرسپولیس دیدار با تراکتور را با همان ترکیب بازی با ماشین سازی وارد زمین شد: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، سیامک نعمتی (مهدی مهدی خانی)، وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی (امید عالیشاه).

 

 

مسعود شجاعی سرمربی تراکتور هم تیمش را با این ترکیب به زمین فرستاد: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی (امین اسدی)، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری (محمد قنبری)، محمد عباس‌زاده و اوکاشه حمزاوی. اشکان دژاگه هافبک باتجربه تراکتور در این بازی نیمکت نشین بود.

 

بازی کسل کننده در نیمه نخست

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور در نیمه نخست چنگی به دل نزد. بازی با درگیری‌های فیزیکی بازیکنان دو تیم شروع شد و بازیکنان در خلق موقعیت و گلزنی ناکام بودند. بهترین فرصت این نیمه روی دو شوت ایجاد شد. ابتدا محمد عباس زاده مهاجم تراکتور شوت محکمی به سمت دروازه پرسپولیس زد که این موقعیت به اوت رفت. در دقیقه ۳۸ هم احسان حاج صفی بازیکن تراکتور شانس خود را به همین روش برای گلزنی امتحان کرد که توپ او هم راهی اوت شد.

 

 

یخ بازی با گل سیدجلال شکست

 

در نیمه دوم تراکتور بازی را هجومی تر آغاز کرد و در دقیقه ۴۹ می‌توانست توسط اوکاشه حمزاوی مهاجم خارجی به گل برسد اما ضربه اوکاشه راهی به دروازه حامد لک نیافت. ۴ دقیقه بعد این پرسپولیس بود که صاحب یک ضربه کاشته شد. احمد نورالهی توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد و سیدجلال حسینی با یک ضربه محکم گل نخست بازی را به ثمر رساند.

 


 

شادی گل بازیکنان پرسپولیس با نشان دادن عدد ۸ به یاد علی انصاریان

 

درخشش اخباری مانع گل خوردن بیشتر تراکتور

 

پرسپولیس بعد از این گل باز هم فرصت باز کردن دروازه تراکتور را داشت. در دقیقه ۶۴ احسان پهلوان در حالت تک به تک با دروازه بان تراکتور قرار گرفت اما اخباری توپ پهلوان را راهی کرنر کرد. اخباری در دقیقه ۷۳ موقعیت خوب نعمتی و در دقیقه ۷۴ فرصت عالی گلزنی پهلوان را هم مهار کرد. در دقیقه ۷۹ دامنه بازی هجومی پرسپولیس بیشتر شد اما بازهم با درخشش اخباری توپ نورالهی و نعمتی راهی به دروازه تراکتور نیافت. اخباری در دقیقه ۹۵ هم یک موقعیت تک به تک را از پرسپولیس مهار کرد.

 

حامد لک محروم از بازی با مس رفسنجان

 

سیدمهدی سیدعلی داور بازی در این مسابقه به اکبر ایمانی و میلاد فخرالدینی از تراکتور و حامد لک و سعید آقایی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. به این ترتیب حامد لک از بازی بعدی پرسپولیس با مس رفسنجان (دیدار معوقه هفته نهم لیگ) محروم شد.

 

حضور اسکوچیچ در ورزشگاه یادگار امام

 

«دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه وحید هاشمیان مربی این تیم برای تماشای این بازی در ورزشگاه یادگار امام حضور داشت. اسکوچیچ در جریان این مسابقه و روی سکوهای ورزشگاه، با «رادوشوویچ» دروازه بان کُروات پرسپولیس دیدار کرد.


شکست خانگی شهرخودرو 

 دو تیم شهرخودرو و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف هم رفتند که تیم مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

 

تک گل پیروزی بخش و ۳ امتیازی تیم مس در دقیقه ۶۳ توسط فراز امام علی به ثمر رسید.

 

با این نتیجه رفسنجانی‌ها ۱۹ امتیازی شدند و موقتاً به رده هفتم صعود کردند.

 

شهرخودرو نیز ۱۸ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در جدول در رده دهم قرار گرفت.

        

تیم

بازی‌ها

برد

مساوی

باخت

تفاضل گل

امتیاز

۱

استقلال

۱۳

۶

۵

۲

۸

۲۳

۲

صنعت نفت آبادان

۱۳

۶

۴

۳

۴

۲۲

۳

سپاهان

۱۳

۶

۴

۳

۳

۲۲

۴

پرسپولیس

۱۲

۵

۶

۱

۶

۲۱

۵

فولاد

۱۳

۴

۷

۲

۴

۱۹

۶

تراکتور

۱۴

۵

۴

۵

۰

۱۹

۷

مس رفسنجان

۱۳

۵

۴

۴

۰

۱۹

۸

گل گهرسیرجان

۱۲

۵

۳

۴

۴

۱۸

۹

آلومینیوم اراک

۱۳

۴

۶

۳

۰

۱۸

۱۰

شهر خودرو

۱۴

۵

۳

۶

-۲

۱۸

۱۱

نفت‌ مسجدسلیمان

۱۳

۴

۵

۴

۰

۱۷

۱۲

پیکان

۱۳

۴

۵

۴

-۱

۱۷

۱۳

سایپا

۱۳

۳

۷

۳

-۲

۱۶

۱۴

ذوب آهن

۱۳

۱

۸

۴

-۴

۱۱

۱۵

نساجی مازندران

۱۳

۲

۳

۸

-۷

۹

۱۶

ماشین‌سازی‌تبریز

۱۳

۰

۴

۹

-۱۳

۴












اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار