جشنواره گل استقلال به نساجی و روز سیاه پرسپولیس

استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با چهار گل نساجی مازندران را شکست داد و پرسپولیس با قعرنشین لیگ برتر مساوی کرد.                           

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایسنا، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (سه شنبه) شش دیدار برگزار شد. استقلال و سپاهان با پیروزی‌های چهار گله و پنج گله مقابل نساجی و هوادار به ترتیب با 28 و 27 امتیاز در رده اول و دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و پرسپولیس با دو امتیازی که مقابل استقلال خوزستان از دست داد با 21 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

 

در ادامه نتایج این شش دیدار را مشاهده می‌کنید:

 

هوادار صفر - سپاهان ۵ (نتیجه نهایی)

گل‌ها: رامین رضاییان در دقیقه ۱۰، شهریار مغانلو در دقیقه ۲۴ و ۴۴، کاوه رضایی در دقیقه ۷۹ و رضا اسدی در دقیقه ۸۴

شرح گل‌ها: با پرس مهاجمان سپاهان، توپ در موقعیت خوبی به رامین رضاییان رسید و او هم با شوتی دقیق دروازه هوادار را باز کرد.

برایان دابو با نفوذ از جناح چپ، شهریار مغانلو را به خوبی دید و با دادن یک پاس خوب به او، مغانلو را در موقعیت خوبی قرار داد تا دروازه هوادار برای بار دوم باز شود.

شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی دروازه هوادار را برای بار سوم باز کرد. 

روی حرکت انفرادی برایان دابو از میانه زمین بازی، سپاهان را صاحب یک موقعیت ضد حمله کرد که در نهایت کاوه رضایی با ضربه‌ای خوب دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. 

رو یک رفت و برگشت در داخل محوطه جریمه رضا اسدی صاحب توپ شد و با شوتی سرکش دروازه هوادار را باز کرد. (گل پنجم سپاهان)

 

شمس آذر صفر - صنعت نفت آبادان صفر 

 

استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲ 

گل‌ها: جواد آقایی‌پور در دقیقه ۶ و دقیقه ۵۰ و حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۴۰ و نبیل باهویی در دقیقه ۶۷

شرح گل‌ها: روی ضدحمله بازیکنان استقلال خوزستان، آن‌ها صاحب یک موقعیت خوب شدند که در نهایت پس از دفع ناقص بیرانوند،‌ جواد آقایی‌پور دروازه پرسپولیس را با ضربه سر باز کرد.

حسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. 

ارسال بازیکن استقلال از جناح راست با ضربه سر علیرضا کاظمی همراه شد که در دهانه دروازه جواد آقایی‌پور خودش را به توپ رساند و دروازه پرسپولیس را باز کرد.

ارسال کرنر بازیکنان پرسپولیس در تیرک اول سابیده شد تا نبیل باهویی روی تیرک دوم توپ را قطع کند و دروازه استقلال خوزستان را باز کند.

 

آلومینیوم صفر - گل‌گهر صفر 

 

 

ذوب آهن صفر - فولاد صفر 


استقلال ۴ - نساجی صفر 

گل‌ها: آرمین سهرابیان در دقیقه ۴۳ و مهرداد محمدی در دقیقه ۶۰ و آرمان رمضانی در دقیقه ۶۴ و ابوالفضل جلالی در دقیقه ۶۷

شرح گل‌ها: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح راست با فرصت طلبی آرمین سهرابیان همراه شد و او در شرایطی که شرایط مناسبی برای زدن ضربه سر نداشت، با ضربه‌ای دقیق دروازه نساجی را باز کرد. 

مهرداد محمدی روی پاس پشت پای آرمان رمضانی در پشت محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد و شوت سنگینی به سمت دروازه زد که در میانه راه به دو مدافع برخورد کرد و با تغییر جهت وارد دوازه نساجی شد. 

مهرداد محمدی روی ضد حمله با پاسش آرمان رمضانی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او گل سوم استقلال را در مصاف تک به تک با مظاهری به ثمر برساند. 

ابوالفضل جلالی از جناح راست توپ را به سمت مرکز آورد و با پای راست اقدام به شوت‌زنی کرد که این توپ پس از برخورد به مدافع نساجی قوس برداشت و بالاتر از دستان مظاهری وارد دروازه شاگردان رحمتی شد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار