نطق دشمن‌پسند «علی مطهری» در مجلس شورای اسلامی!

اظهارات «علی مطهری» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی طی نطق میان‌دستور، با پوشش و استقبال رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه همراه شد.

به گزارش راه شلمچه، شبکه من و تو این تیتر را برجسته کرد: «علی مطهری خواستار انحلال شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا شد.»

 

رادیو فردا نیز در گزارش خود از نطق مطهری، چنین آورد: وی خواستار انحلال شورای هماهنگی سران قوا شده و با اشاره به تصمیم این شورا درباره گران‌کردن بنزین، چنین نظر داد که این تصمیم نشان می‌دهد که سران قوا نبض جامعه را در دست ندارند.

 

همچنین دویچه وله گزارش داد: آقای مطهری در نطق خود در مجلس شورای اسلامی، عملکرد دو نهاد "مجمع تشخیص مصلحت نظام" و "شورای هماهنگی سران قوا" را سبب تضعیف مجلس خواند.

 

بر پایه این گزارش، دویچه وله بخش دیگری از نطق مطهری را اینگونه روایت کرد: مطهری مقصر شناختن "سازمان مجاهدین خلق" یا "سلطنت‌طلب‌ها" در اعتراضات اخیر را تحلیل غلط نامید و با دفاع از لزوم استیضاح وزیر کشور، گفت: جا داشت که رئيس‌جمهور هم استیضاح شود؛ که چون جامعه در شرایط عادی نیست، این کار صورت نگرفت.

 

در این باره گفتنی است، آقای مطهری در توجیه انصراف خود و نمایندگان همسویش از استیضاح رئیس‌جمهور، به‌درستی از استدلالی معطوف به "مصلحت‌سنجی" استفاده کرده است؛ حال آنکه به شهادت نطقش، برای رده‌های ارشد کشور در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی چنین شأنی قائل نیست! که این را هم باید به فهرست تناقضات پرشمار نامبرده ضمیمه کرد.


منبع؛ جام نیوز

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار