رفع محدویت نطق نماینده افشا کننده شاسی بلند

پس از ادعای احمد علیرضابیگی مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس که از بیان نطق در صحن علنی مجلس منع شده بود، رفع محدویت شد.

به گزارش راه شلمچه، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر، گفت: موضوع محدودیت نطق آقای احمد علیرضا بیگی را در اولین جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی کردیم. در این خصوص لاز به ذکر است که نطق و سخنرانی ایشان به کلی و برای همیشه منتفی و منع نشده بود، بلکه براساس نامه‌ای که هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان قبل از مسئولیت اینجانب به هیأت‌رئیسه مجلس نوشته بودند و از هیأت‌رئیسه خواسته بودند که برای اجتناب از بروز حساسیت و حاشیه‌های جدید در جامعه، زمان نطق‌های ایشان به فرصتی دیگر موکول شود، چند روزی به تأخیر بیافتد.

وی ادامه داد: در جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی و به دنبال تذکرات بعضی از نمایندگان در این خصوص، رئیس مجلس، بررسی مجدد موضوع را به عهده هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گذاشتند تا در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.

محمدباقر قالیباف، در نشست علنی روز سه‌شنبه هفته گذشته در رابطه با ممنوعیت نطق احمد علیرضابیگی گفته بود: در اجلاسیه چهارم مجتبی ذوالنوری ریاست هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان را برعهده دارد و اگر موردی برای تجدیدنظر باشد، ایشان حتماً این کار را انجام می‌دهد. در ضمن در دستور اولین جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان همین موضوع قرار دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار