مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری :

نظارت مستمر بر کیفیت بتن ساخت و ساز ساختمان های شهر ساری

داداشی با بیان اینکه آزمایشات قیر و آسفالت از پروژه‌های سطح شهر بصورت شبانه روزی انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر تمامی آزمایش‌های فنی مورد نیاز پروژه‌های در حال انجام فاز سوم ابن شهر آشوب، فاز دوم بوستان ملل و پروژه پل تا پل با استفاده از توان سازمانی و کارشناسان مجرب این آزمایشگاه صورت می‌گیرد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری ساری، امیرحسین داداشی مدیر آزمایشگاه خاک و مکانیک شهرداری ساری با بیان اینکه شهرداری ساری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را با هدف کنترل مصالح ساختمانی در سال 94 با تجهیزات پیشرفته ایجاد کرده است، گفت: در سال 96 با آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد استان مازندران در زمینه‌های بتن ، آسفالت ، قیر و همچنین اخذ ایزو 17025 قرارداد منعقد شد.


وی افزود: در این آزمایشگاه علاوه بر ساخت و سازهای طرح‌های عمرانی شهرداری بَتن و دیگر مصالح ساختمانی به ویژه آسفالت و قیر نیز تحت کنترل قرار می‌گیرد.


وی با یادآوری اینکه بیش از 95 درصد پروژه های شهری، تحت کنترل و نظارت این واحد است، ادامه داد : این آزمایشگاه علاوه بر تامین نیاز درون سازمانی و انجام امورات شهرداری ساری با کارفرمایان بخش خصوصی هم قرارداد منعقد می‌کند.


مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری ساری حوزه عملیاتی این آزمایشگاه را تست بتن، قیر و آسفالت برشمرد و ادامه داد: آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک شهرداری بر کیفیت بتن در ساخت و ساز ساختمان‌های دارای پروانه ساختمانی نظارت مستمر دارد.


داداشی با بیان اینکه آزمایشات قیر و آسفالت از پروژه‌های سطح شهر بصورت شبانه روزی انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر تمامی آزمایش‌های فنی مورد نیاز پروژه‌های در حال انجام فاز سوم  ابن شهر آشوب، فاز دوم بوستان ملل و پروژه پل تا پل با استفاده از توان سازمانی و کارشناسان مجرب این آزمایشگاه صورت می‌گیرد.


داداشی بیان کرد: در حال حاضرواحد بازرگانی و بازاریابی این آزمایشگاه در حال گسترش عقد قرارداد با کارفرمایان بخش خصوصی و پیمانکاران می‌باشد تا از توان و ظرفیت درون سازمانی بنا بر تاکید عباس رجبی شهردار ساری بیشتر بهره‌مند شود.


مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری ساری گفت: این آزمایشگاه در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک همکاری موثرتری با موسساتی نظیر موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران داشته باشد.


وی به همکاری دو جانبه این آزمایشگاه با اداره کل استاندارد استان مازندران اشاره کرد و افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری ساری در زمینه برگزاری آزمون و صدور نتایج مربوط به نمونه برداری نیز اقدامات موثری انجام داده است.


داداشی با بیان اینکه این مجموعه در تعامل مستقیم با معاونت فنی و عمرانی زیر نظر سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل با نگاه کارشناسی و علمی اقدامات قابل توجه‌ای داشته است به تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده  این آزمایشگاه با شرکت matest کشور ایتالیا اشاره کرد و گفت:کلاس و کارگاه‌های آموزشی به تناوب برای ناظرین شهرداری مناطق و سازمان‌های تابعه این شهرداری برگزار می‌شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار