امیری سوادکوهی:

نظام اسلامی باید پاسبان مذهب و فدایی امام زمان باشد

حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان شیعه در یادداشتی بر مسئولیت خطیر نظام اسلامی در ترویج مذهب حقه ی اهل بیت علیهم السلام تاکید کرد که همه کارگزاران می بایست در این مسیر صادقانه قدم برداشته و مدافع مقام شامخ ولایت باشند.

به گزارش راه شلمچه، متن این یادداشت بدین شرح می باشد:


بقای دین سرمدی و مشروعیت آیین محمّدی مشروط به تبعیت از ولایتِ مولای عالم امیرالمؤمنین ارواحنافداه است که بدون آن، پایه های دین خدا متزلزل و اسلام ناب از مسیر حقیقی خود خارج و به تاریکی و تباهی منحرف خواهد شد، از اینرو می بایست امت اسلام در پی احیای حقیقت دین یعنی ولایت کلیّه ی الهیه ی امیرالمؤمنین علیه السلام باشد.


رسالت نظام اسلامی نیز آن است که فدایی امام زمان پاسبان حریم قرآن و مروّج اساس و حقیقت ایمان بوده و روش و منش امام معصوم را تشریح و مکتب انسان سازش را به جهان عرضه نماید.


نظام اسلامی می بایست تمام قدرت و قوت خود را در راه نشر معارف و حقایق ولایت صرف نموده و شکوه و اقتدار خود را سپر بلای امتِ عترت کند و فرزندان خود را حافظ و ناشر دو رکن رکین شریعت یعنی ثقلین تربیت و با محور قرار دادن اصل الاصولی به نام ولایت بر مجموعه ی خود مشروعیت بخشد.


«لَوْلَا الْحُجَّةُ لَسَاخَتِ الاَرْضُ بِاَهْلِهَا»،... هزار جان گرامی فدای حجت خدا امام زمان ارواحنافداه که اگر او نبود زمین اهلش را فرو می برد، آن زمان دیگر نه نظامی خواهد بود و نه دینی و نه آیینی.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار