نظر داور بین‌المللی ایران در باره گل دوم استقلال به گل گهر سیرجان

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: گل دوم استقلال مردود بود و تبریزی روی دروازه بان مرتکب خطا شد.

به گزارش راه شلمچه، سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت حسن اکرمی در بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان گفت:  حسن اکرمی در دقیقه 10 به درستی پنالتی را اعلام کرد زیرا بازیکن استقلال با اشتباه در محاسباتش به جای توپ پای بازیکن حریف را زد. پنالتی کاملاً درست بود.

  

وی افزود:‌در دقیقه 26 هم بایرامی پشت محوطه جریمه استقلال سرنگون شد که داور ابتدا اعلام خطا کرد اما در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که بازیکن استقلال شانه به شانه بازیکن گل‌گهر حرکت می‌کند و خطایی رخ نداده است. در این صحنه هم تصمیم داور پشت دروازه در اعلام اینکه خطایی صورت نگرفته درست بود. کار خوبی در این صحنه انجام شد که داور نظرش را تغییر داد. زیرا اگر خطا اعلام می‌شد به خاطر موقعیت خوب گلزنی مدافع استقلال باید با کارت قرمز از زمین اخراج می‌شد و این اشتباه می‌توانست در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد.

  

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد گل دوم استقلال گفت: این گل در شرایطی به ثمر رسید که دروازه‌بان گل‌گهر وقتی در مرتبه اول برای دفع توپ دچار مشکل شد در مرتبه دوم تلاش کرد توپ را دفع کند که مرتضی تبریزی با تکلی خطرناک روی دروازه‌بان گل‌گهر مرتکب خطا شد که داور این خطا را ندید در حالی که باید به تبریزی یک اخطار هم می‌داد و این گل مردود بود. 

  

مظفری‌زاده افزود: در دقیقه 90 هم جریمه تکل خشن چشمی روی بهنام برزای یک کارت زرد بود که داور این اخطار را نداد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار