شهباز حسن‌پور:

بردسیر و سیرجان به بهشت سرمایه‌گذاری در کشور تبدیل شد

 نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مراسم گلنگ‌‌زنی ابر پروژه‌های شرکت گهر زمین در بردسیر گفت: اجرای این ابر پروژه ها نقطه عطفی در توسعه اقتصاد این منطقه خواهد بود و فقر و بیکاری را ریشه کن خواهد کرد.

به گزارش راه شلمچه از کرمان، روز گذشته با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر، فلاح مدیر عامل گهر زمین، سلطانی مدیر کل اقتصادی و امور دارایی، وفایی فرماندار بردسیر، حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر و تنی چند از مدیران استانی، شهرستانی و مدیران گهر زمین ابر پروژه های گهر زمین در بردسیر گلنگ زنی شد.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در این مراسم اظهار داشت: اجرای پروژه های بزرگ ۱۴ هزار میلیارد تومانی در بردسیر و ۴ هزار میلیارد تومانی سیرجان نقطه عطفی در توسعه اقتصاد این منطقه خواهد بود که میتوان امیدوار بود فقر و بیکاری در بردسیر و سیرجان ریشه کن شود.

حسن پور با بیان اینکه ما باید تا اخرین زنجیره فراوری در حوزه فولادی پیش برویم، به ظرفیت‌های شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: بردسیر و سیرجان اکنون به بهشتی برای سرمایه گذاری و به کارگاه‌های بزرگ سازندگی در کشور تبدیل شده است.
 
شایان ذکر است این ابر پروژه ها شامل؛

۱- احداث ۲ واحد مگامدول اهن اسفنجی به ظرفیت ۳/۴ میلیون تن در سال که به صورت مستقیم تعداد ۵۲۰ نفر و ۱۵۶۰ نفر به صورت غیر مستقیم

۲- احداث کارخانه ذوب و ریخته گری به ظرفیت ۳ میلیون تن در سال با اشتغال مستقیم ۸۵۰ نفر و غیر مستقیم برای ۲۲۹۵ نفر

۳- احداث کارخانه فولاد الیاژی به ظرفیت ۳ میلیون تن در سال با اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۱۵۶۰ نفر

۴- احداث ۲ واحد نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت هر کدام ۵۰۰ مگاوات که برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در منطقه اشتغال ایجاد خواهد کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار