هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛

پیروزی پرسپولیس در یک بازی تماشایی و اولین برد فیروز با تراکتور +جدول لیگ

هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر ایران عصر امروز با سه دیدار آغاز شد که پرسپولیس در آزادی تیم امیر قلعه‌نوعی را شکست داد و تراکتور با فیروز کریمی ذوب‌آهن را به قعر جدول در خطر برد.

به گزارش راه شلمچه، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

این مسابقه از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. مهدی ترابی (۱۲- پنالتی و ۲۷) و احمد نورالهی (۸۴) برای پرسپولیس گلزنی کردند. یونس شاکری هم در دقیقه ۳۹ برای گل گهر گلزنی کرد تا به این ترتیب باخت بازی رفت امیر قلعه نویی به یحیی گل محمدی تکرار شود.

به این ترتیب پرسپولیس ۵۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ مستحکم کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تیمش را در این مسابقه با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۹۱- فرشاد فرجی)، امید عالیشاه (۸۰ - مهدی عبدی)، شهریار مغانلو (۷۰- عیسی آل کثیر) به میدان فرستاد.  

پرسپولیس نیمه نخست این بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موفق شد صاحب یک ضربه پنالتی شود. ترابی این پنالتی را به گل نخست بازی تبدیل کرد. در دقیقه ۲۷، ترابی موفق شد این بار با یک ضربه فنی و زیبا، دروازه گل گهر را باز کند.

شاگردان قلعه نویی در تیم گل گهر بعد از دریافت گل دوم از فشار بیشتری برای تغییر نتیجه وارد کردند. یونس شاکری در دقیقه ۳۹ موفق شد با یک ضربه سر و روی غفلت مدافعان پرسپولیس یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس تمام شود.

پرسپولیس با این برد با ۵۴ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول ادامه داد. گل گهر هم با توجه به برد امروز تراکتور مقابل ذوب آهن، با ۳۵ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.


 پدیده در دیدار مقابل سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به پیروزی رسید

تیم فوتبال پدیده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه در ورزشگاه اکباتان تهران میهمان تیم سایپا بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پدیده ‏‬به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۹:۵۰ آغاز شد، امین قاسمی نژاد (۳) و احسان حسینی (۱۴) برای پدیده و صادق بارانی (۴۵) برای سایپا در این بازی گلزنی کردند.

تیم پدیده با هدایت مهدی رحمتی با این برد خارج از خانه ۳۴ امتیازی شد تا اختلافش با تیم گل گهر و امیر قلعه نویی یک امتیاز شود.

سایپا هم که برای سقوط نکردن به لیگ دسته یک می جنگد، با این باخت ۲۵ امتیازی باقی ماند.

   

اولین برد فیروز کریمی با تراکتور

تیم فوتبال تراکتور در نخستین دیدار امروز به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور ‏‬به پایان رسید.

محمد عباس زاده (۱۳) برای تراکتور گلزنی کرد. عباس زاده زننده ضربه پنالتی تراکتور بود و بعد از مهار پنالتی اش توسط شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن، توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.  

فیروز کریمی که چند روز پیش به عنوان سرمربی تراکتور جای رسول خطیبی را گرفت، در نخستین بازی خود با تیم تبریزی صاحب پیروزی شد.  

با این نتیجه، تراکتور ۳۶ امتیازی شد و ذوب آهن که با هدایت مجتبی حسینی برای سقوط نکردن به لیگ دسته یک می جنگد، ۲۲ امتیازی و در رده پانزدهم باقی ماند.

دیدارهای این هفته از مسابقات لیگ برتر فردا پنجشنبه پیگیری می‌شود و در یکی از این مسابقات، استقلال با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

                             


تیم
بازی‌ها
برد
مساوی
باخت
تفاضل گل
امتیاز
۱
پرسپولیس
۲۵
۱۵
۹
۱
۲۲
۵۴
۲
سپاهان
۲۴
۱۴
۷
۳
۲۱
۴۹
۳
استقلال
۲۴
۱۲
۷
۵
۱۲
۴۳
۴
تراکتور
۲۵
۹
۹
۷
۲
۳۶
۵
آلومینیوم اراک
۲۴
۸
۱۲
۴

۳۶
۶
فولاد
۲۴
۸
۱۱
۵
۷
۳۵
۷
گل گهرسیرجان
۲۵
۱۰
۵
۱۰

۳۵
۸
شهر خودرو
۲۵
۹
۷
۹

۳۴
۹
صنعت نفت آبادان
۲۴
۷
۸
۹

۲۹
۱۰
نفت‌ مسجدسلیمان
۲۴
۶
۱۰
۸

۲۸
۱۱
پیکان
۲۴
۶
۱۰
۸

۲۸
۱۲
مس رفسنجان
۲۴
۷
۷
۱۰

۲۸
۱۳
سایپا
۲۵
۵
۱۰
۱۰

۲۵
۱۴
نساجی مازندران
۲۴
۷
۴
۱۳

۲۵
۱۵
ذوب آهن
۲۵
۴
۱۰
۱۱

۲۲
۱۶
ماشین‌سازی‌تبریز
۲۴
۱
۸
۱۵
-۲۳
۱۱
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار