نقد یک سویه و غیرمنصانه رادیو فرانسه به مقالات علمی امیری سوادکوهی

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی نقدهای رادیو بین‌المللی فرانسه به مقالات و مکاتبات علمی خود را غیرمنصفانه دانست و گفت: رادیو فرانسه مسائل علمی را سیاسی جلوه ندهد.


به گزارش راه شلمچه، در پی مکاتبات علمی حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه با سران ادیان و مذاهب، رادیو  بین المللی فرانسه، در ویژه برنامه ای قابل تأمل با حضور کارشناسانی از هلند و ایران به نقد یک سویه ی مقالات علمی حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی پرداخت و مکاتبات علمی وی را بدعتی بزرگ و جنجالی خواند.

 در پی این اقدام غیر حرفه ای این محقق جوان در مصاحبه ای با خبر نگار ما در شهر مقدس قم، این نوع نقد ها را غیر منصفانه و غیر قابل قبول دانست و گفت: رادیو فرانسه مسائل علمی را سیاسی جلوه ندهد و  با تثبیت جعلیِ جهل در پی اسقاط وَهمیِ علم نباشد.

امیری سوادکوهی سخنان کارشناس ویژه ی این رادیو که از فعالان حقوق بشر و مقیم هلند هست را تحریفِ یکی از عالی ترین سنت های دیرینه ی علمی جهان دانست و سخنان وی را رویکردی شیطنت آمیز و سیاسی و دیکته شده ی صهیونیزم جهانی خواند .

وی تأکید کرد: همانگونه که بزرگان و اندیشمندان دنیا اذعان دارند که مکاتبات و مناظرات علمی می تواند سبب پویایی جوامع بشری و رشد و نمو علم و دانش در میان ادیان و مذاهب گردد، از آن طرف نیز هرگونه نگاه سیاسی به مقوله های علمی می تواند آسیب جدی به پیکره ی این جریان کلان کلامی در سطح بین الملل بزند.

این محقق جوان در ادامه گفت: بزودی یکی از کتابهای تألیفی ام در باب علم حقوق را برای میهمان برنامه ارسال می کنم تا با مطالعه ی آن، معنا و حقیقت احقاق حق و علم حقوق بر وی روشن و آشکار گردد تا حقوق بشر را با نگاه علمی دریابد نه سیاسی و  !.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار