کرونا، دست اندازی که صاف می شود :

نقش اثرگذار بانک شهر ساری در کاهش دغدغه های مردم

کسانی که تمامی ملت ایران مستقیماً از خدماتشان در حال استفاده هستند، بی آنکه لحظه ای فکر کنند چطور 24 ساعت شبانه روز همیشه در دسترس هستند.

به گزارش راه شلمچه، این روزها همه از کرونا نوشتند و گفتند و خواندیم و.... ولی خواستم بنویسم از بی دفاع ترین آدمهای این روزها، کسانی که نه آلودگی، نه سرما، نه گرما، نه برف، نه باران و نه حتی کرونا برای وظیفه شغلی شان بی معناست.


با نگاهی به عملکرد موفق بانک شهر در ساری که در تأمین رضایت مردم این شهر و ذینفعان آمار قابل توجهی از خود برجای گذاشته است، می توان به مدیریت کارآمد مهندس مجید وفادار رئیس جوان و آینده دار این بانک اشاره داشت که علیرغم محدودیت های فعلی در راستای مبارزه با بیماری کرونا، اما در خط مقدم خدمت به مردم در نظام بانکی به وظیفه خود عمل می کند.


تلاشگرانی که مردم مستقیماً از خدماتشان در حال استفاده هستند، بی آنکه لحظه ای فکر کنند چطور 24 ساعت شبانه روز همیشه در دسترس هستند.


بارها در این روزها گفتند در اماکن شلوغ تردد نکنیم و به پول دست نزنیم و از فاصله بیش از یک متر با دیگران در صورت نیاز مراوده داشته باشیم، ولی هیچ کس از کسانی نگفت که این فعالیت ها جز زندگی روزمره شان است


از کارمندان بانک هیچ کس نگفت؛ فقط کافی است یک ساعت سیستم بانکی کشور قطع شود تا عالم و آدم این زحمتکشان را مورد سرزنش قرار دهند، ولی هیچ کس، هیچ وقت وهیچ کجا در این روزها نگفت در این روزهای پایان سال کار این عزیزان چندین ده برابر شده است.


 بی آنکه هیچ کداممان لحظه ای بی بهره از خدماتشان باشیم چه در شعبه، چه در موبایلمان، چه در اینترنت، چه در پای دستگاه های خودپرداز، چه در پای دستگاه های پوز و...



این روزها عزیزانی بانکی را شاید بیشتر بشود درک کرد، خدمات 24 ساعته در هفت روز هفته با بیشترین احتمال دریافت ویروس کرونا در این یک هفته اخیر، چندین بار از کارت‌ها و خدمات بانکی استفاده کرده اید؟.


 بی آنکه بدانید پشت هر تراکنش مالی شما، کارمندانی هستند که مثل شما نمی توانند کار و فعالیت خود را تعطیل کنند، مثل شما نمی توانند هر پنج دقیقه دستشان را بشویند، مثل شما نمی توانند با مردم همکلام نشوند، مثل شما نمی توانند با پول و نامه و... سرکار نداشته باشند، مثل شما نمی توانند خود را قرنطینه کنند.


ولی مثل شما آدمند، همسر دارند، فرزند دارند، پدر و مادر دارند، نگرانند نکند با توجه به کارشان مبتلا و ناقل بیماری شوند؛ در این روزها اگر گذرتان به بانک‌ها افتاد، حواستان بیشتر به این عزیزان باشد.


کافی است یک روز از خدماتشان بی بهره باشید تا ببینید چه بی صدا این همه صدا را آرام کرده اند.


به حمداله با وجود مهندس وفادار و دست اندرکاران بانک شهر، مردم ساری حتی در این ایام دغدغه کمتری را در دریافت خدمات بانکی احساس می کنند که این مهم نشان می دهد مجموعه ای کارآمد و تعاملگر در این بانک مشغول خدمت رسانی به مردم است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار