نماز اول وقت سرهنگ نیروی انتظامی در روز 13 بدر+ تصاویر

گزارشی از تصویر نمازخواندن سرهنگ مومن و وظیفه شناس اهل سنت نیروی انتظامی در روز سیزده بدر کنار بزرگراهی در تهران را مشاهده می‌کنید.

به گزارش راه شلمچه، با فرارسیدن تعطیلات عید نوروز همه مردم در فکر سفرهای نوروزی و عید دینی هستند تا یکسال زحمت خود را در این ایام تعطیل به استراحت و خوشگذرانی بگذرانند و خود را برای سال جدید آماده کنند.

اما مشاغلی هستند که با شروع تعطلات کار آنها تازه شروع می‌شود از جمله مأموران انتظامی و پلیس که چند روز قبل و بعد از تعطیلات در مأموریت هستند و به دور از خانواده‌ها مشغول خدمت و حفظ امنیت جامعه هستند و خانواده‌های صبور و ایثارگر آنها هم دست کمی از آنها ندارند و در بهترین روزهای سال را به سر می‌کنند.

ظهر روز جمعه 13 فروردین در بزرگراه شهید بابایی تهران و در محوطه چمن کنار این بزرگراه سرهنگ دوم نیروی انتظامی از برادران اهل تسنن ما به اقامه نماز اول وقت ایستاد و بدون توجه به عبور خودروهایی که با سرعت می‌گذشتند به فریضه نماز پرداختند که حیف بود تا این صحنه زیبا را ثبت نکنیم.

ضمن خداقوت به همه نیروهای نظامی و انتظامی که در این ایام باعث امنیت مردم ایران اسلامی شده‌اند برای آنان و خانواده‌های محترمشان آرزوی سلامتی داریم.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
0
محمد شهدادزهی ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
درود بر سایت شلمچه نکه همیشه دنبال اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب و ادیان در کشورمان ایران است
پاسخ
آخرین اخبار