نماز جمعه جزیره کیش برگزار شد +تصاویر

امام جمعه کیش گفت: کیش باید بهشت خانواده‌ها باشد در همین راستا بازاریان محترم برای جلوگیری از گسترش مباحث ضد فرهنگی باید احساس مسوولیت کرده و خود پای کار باشند.

به گزارش راه شلمچه از کیش، مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته جزیره کیش(7 مهر ماه 1402) به امامت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز در مصلی کیش برگزار شد.

خطیب جمعه این هفته کیش گفت: ‌امیدواریم برای بازگشت مالکیت شرکت آب و برق کیش به حاکمیت، به زودی نتیجه بخش شود تا شاهد آغاز توسعه زیرساختی این شرکت و رفع مشکلات مردم در این حوزه باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» اضافه کرد:‌ در حوزه کنترل قیمت گاز نیز سازمان منطقه آزاد کیش با پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات خوبی را آغاز کرده است تا سیلندرهای گاز خانگی به قیمت مناسب‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت پروازها به جزیره کیش، اظهار کرد: تعداد پروازها نیز خوشبختانه افزایش یافته است که امیدواریم برای ثبات این وضعیت تلاش‌های لازم انجام شود.

 امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه ضرورت توجه به مباحث فرهنگی در این جزیره، افزود: معتقدیم که کیش باید بهشت خانواده‌ها باشد؛ در همین راستا بازاریان محترم برای جلوگیری از گسترش مباحث ضد فرهنگی باید احساس مسوولیت کرده و خود پای کار باشند.

وی همچنین با قدردانی از اقدامات انجام شده در جبران کمبود فضای آموزشی مدارس در کیش خواستار توجه به رفع مشکلات فرهنگیان و معلمان این جزیره شد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه سفر اخیر بشار اسد رییس جمهور سوریه به چین پیام بزرگی داشت، گفت: این سفر نشان داد که سوریه از انزوا خارج شده و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت به محوریت جمهوری اسلامی در اوج اقتدار خود قرار دارد و پوزه تروریست‌های جهانی را به خاک مالیده است.

 

بی‌نیاز افزود:‌ قدرت نظامی بازدارندگی جمهوری اسلامی به اندازه‌ای رسیده که امروز دشمنان حتی تهدید ما را نیز فقط در خواب می‌توانند ببینند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار