زارع نماینده آباده:

نمایندگان مجلس هیچ دخالتی در فدراسیون فوتبال ندارند

رییس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هیچ دخالتی در امور فوتبال ندارند و فقط در صورت وظیفه نظارتی ورود می‌کنند.

به گزارش راه شلمچه، رحیم زارع در گفت‌و‌گو با رسانه ملی در باره تعلیق فوتبال ایران اظهار داشت: نامه‌ای را که در آن، فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده، دیدم، اما اینکه گفته شود نمایندگان مجلس دخالت دارند حرف صحیحی نیست و ما هیچ دخالتی در فدراسیون فوتبال نداشته ایم.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: تمام نکات و مصاحبه و صحبت‌هایی که همکارانم در مجلس دارند از بُعد نظارتی است و آنان وظیفه خود را انجام می‌دهند و این نباید به معنی دخالت تلقی شود. 

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه گذاری نیز به فوتبال کشور توجه شده است افزود: انتشار خبر‌هایی مبنی بر تعلیق فوتبال ایران، موجب ناامیدی در نسل جوان و علاقه مند به این رشته ورزشی می‌شود و چنانچه بجز بحث نظارتی دخالتی وجود دارد فدراسیون فوتبال اعلام کند.


فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ تأیید کرد که نامه مشترکی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر درخواست پاسخ از فدراسیون فوتبال ایران در خصوص گزارش‌های رسانه‌ای منتشر شده از اظهارات برخی نمایندگان مجلس و حفظ استقلال فدراسیون بر اساس قوانین و ضوابط فیفا و AFC دریافت کرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار