نگاهی به کاندیداهای احتمالی میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در مازندران

در این راستا از حضرت آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، مهدی مهدوی آملی، سیفی، پیشنمازی، مجتبی روحانی، گلی شیردارکلایی، احمد باقریان ساروی به عنوان مهم ترین کاندیداهای احتمالی این دوره نام برده می شود؛ همچنین احتمال کاندیداتوری صدرا صدوقی نیز وجود دارد.

به گزارش راه شلمچه، در پی درگذشت آیت الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، هم زمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در ۲۸خرداد۱۴۰۰ این انتخابات نیز در مازندران برگزار می شود.



در این راستا از حضرت آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، مهدی مهدوی آملی، سیفی، پیشنمازی، مجتبی روحانی، گلی شیردارکلایی، احمد باقریان ساروی به عنوان مهم ترین کاندیداهای احتمالی این دوره نام برده می شود؛ همچنین احتمال کاندیداتوری صدرا صدوقی نیز وجود دارد.


صدرا صدوقی یکی از چهره های نام آشنا، جوان و علمی در بین روحانیون استان مازندران می باشد که در بین افکار عمومی از مقبولیت بالایی برخودار است و با توجه به شناختی که منابع مطلع این رسانه از ظرفیت ها و پتانسیل های شخصیتی و مذهبی بیت معظم ایشان دارند قطعاً می توان بر روی اقبال صدرا صدوقی در این عرصه بسیار مهم حساب باز کرد.


این گزارش در روزهای آتی بروزرسانی می شود ...

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار