محسن رضایی: همه باید وارد عرصه قیام سوم شویم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست افتتاحیه دوره بانوان اندیشکده مدیریت راهبردی گفت: برای برون رفت از بحران اقتصادی باید به همراه بانوان و خانواده‌ها وارد عرصه قیام سوم شویم.

به گزارش راه شلمچه، عصر روز یک‌شنبه 24 اسفند افتتاحیه دوره بانوان اندیشکده مدیریت راهبردی با حضور محسن رضایی، مرضیه وحید دستگردی و اعضای بانوان این اندیشکده در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.

در این مراسم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مشکلات اقتصادی کشور پرداخت و گفت: حجم اقتصادی کشور بجای اینکه بزرگ شود در حال متوقف و یا کوچک شدن است و سیل عظیمی از نقدینگی دارد وارد بازار می‌شود و به همین نسبت کالا و خدمات هم کاهش پیدا می‌کند.

وی برای برون رفت در این بحران اقتصادی را ورود بانوان و خانواده‌ها دانست و گفت: اینجا دیگر با یک دولت و یک جناح نمی‌شود کشور را اداره کرد همه باید به صحنه بیایند و حرکت باید از خانواده ها آغاز شود تا بتوانیم دهه پنجم انقلاب که دهه سرنوشت ساز است را انشالله مدیریت کنیم.

محسن رضایی پیروزی انقلاب 57 را قیام اول خواند و گفت: قیام دوم ملت ایران حضور مردم در 8 سال دفاع مقدس بود که دشمن را از 5 استان مرزی کشور بیرون راندند اما در حال حاضر با قیام سوم روبرو هستیم و این قیام عرصه فرهنگی و اقتصادی است و بانوان در این عرصه هم باید وارد میدان شوند.

وی اشاره‌ای به گرانی‌ها در زمینه کشاورزی کرد و گفت: سال گذشته قیمت کودهای شیمیایی 7- 8 برابر شده بود و قیمت تراکتوری که 60- 70 میلیون تومان بوده به 500 میلیون رسیده بود و این گرانی بخشی مربوط به تحریم بوده و بخشی دیگر هم سربازان تحریم کنندگان اقتصادی پشت جبهه اقتصادی ما هستند.



علی هدایتی/

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار