همایش بزرگداشت 9دی پایداری‌ها با حضور کم‌رنگ مدعیان ائتلاف شورای انقلاب در تهران برگزار شد! +تصاویر

جبهه پایداری انقلاب اسلامی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی را عصر امروز(یکشنبه ۸ دی‌ماه) در مسجد امام‌صادق(ع) میدان فلسطین برگزار کرد.

به گزارش راه شلمچه، مراسم گرامی‌داشت سالروز نهم دی از ساعت 15 آغاز شد که با توجه به اعلام قبلی قرار بود حضرت آیت‌الله مصباح یزدی سخنران این همایش باشند اما به‌دلیل بیماری نتوانستند به این مراسم حضور پیدا کنند.

حضور مردم و شخصیت‌های سیاسی در این مراسم چشمگیر بوده‌است اما حضور شخصیت‌های مطرح  ائتلاف شورای انقلاب برای انتخابات اسفند 98 دیده نشده‌اند و سوال اینجاست چطور شعار ائتلاف و همدلی را سر می‌دهند اما در این مراسمی که می‌توانست اتئلاف شکل واقعی به خود گیرد، غایب بوده‌اند؟!

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: رهبر انقلاب یکی از شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام است که نزدیک به ۸۰ نفر از بزرگان کشور، در مجلس خبرگان، حضور ایشان در راس کشور را تایید کردند.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته دشمن از روش‌های مختلفی به تحریک جامعه برخواسته و به طریق‌های مختلف قصد ایجاد آشوب و هرج و مرج در کشور را داشته باشد.

آقاتهرانی با اشاره به هوشیاری افرادی که قصد دارند به مجلس راه پیدا کنند، گفت: هر کجا که هستیم باید تلاش کنیم که ایمان و عمل صالح را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم و خدا را شکر کنیم که از نعمت ولایت فقیه بهره مند هستیم.

گفتنی‌است برخی چهره‌های سیاسی که در این مراسم حضور داشتند به شرح زیر است:
مرتضی آقاتهرانی، حسن غفوری فرد، صادق محصولی، محمد سلیمانی، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، قاسم روانبخش، علی کریمی فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان، غلامرضا رضوانی، حسین الله‌کرم، محمدجواد ابطحی، محمدعلی امانی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، امیرابراهیم رسولی مدیرمسئول ماهنامه و سایت نماینده، مهدی وکیل پور، مجید متقی فر و محمدناصر سقای بی‌ریا حضور داشتند. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار