آقا تهرانی: مخالف حذف نام حمید رسایی در لیست پایداری بودم

پس از انتشار دو لیست ائتلاف شورای انقلاب و جبهه پایداری برای انتخابات مجلس یازدهم تهران، موجی از اعتراضات مردمی در راهپیمایی 22 بهمن تهران ایجاد شده‌اشت.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که چرا حمید رسایی در لیست 30 نفره جبهه پایداری نیست، گفت: قطعا وجود آقای رسایی در مجلس برای نظام مفید است و هرگز مخالف وی در این لیست نبودم اما تصمیم رخی از دوستان ما در پایداری چنین بوده‌است.

اشاره می‌شود که بیشترین سوال از آقاتهرانی در راهپیمایی امروز 22 بهمن عدم نام حمید رسایی در لیست پایداری بوده‌است و از طرفی هم شنیده شده تعدادی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با آقا تهرانی موافق بودند اما اصرار صادق محصولی باعث شد تا رسایی در لیست پایداری‌ها نباشد.

رسایی هم امروز در راهپیمایی تهران در پاسخ به سوالات بی‌شمار مردم که چرا در لیست پایداری و ائتلاف حضور ندارید گفت: این لیست‌ها بیشتر بر اساس سهمیه و سلیقه‌ها شکل گرفته و انتظار داریم مردم هوشمندانه در انتخابات افراد انقلابی را با توجه به گذشته‌ عملکردشان انتخاب کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
10
1
امیرحرم ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
واقعا از آقا تهرانی بعیده
شخصیت با بصیرتی مثل رسایی رو در لیست قرارنداده
آقای آقا تهرانی شما که نمی‌توانید از حق یک شخصیت انقلابی با بصیرت و مورد تایید همه از جمله آیت الله مصباح دفاع کنید چگونه میخواهید در مجلس از حق 80 میلیون دفاع کنید.؟
۲۶ بهمن ۱۳۹۸
احسنت ....
پاسخ
0
وطنم ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
قصد تخریب ندارم اما بنظرم رسایی قابل قیاس با آقا تهرانی نیست ، من نمیفهمم واقعا رسایی چی نداره که آقا تهرانی داره ؟!!! مجلس جای گرفتن حق و حقوقه ملته و من این روحیه رو اصلا در آقا تهرانی نمیبینم ولی چندین برابرش رو رسایی داره شجاع و متدین . اگر آقا تهرانی انقدر برای رسایی جایگاه قائل هستند در مجلس چرا بنفع ایشان کنار نمیره ، شما آقای آقا تهرانی عزیز واقعا چکار میتونید در مجلس بکنید که فک میکنید رسایی از پسش برنمیاد !؟؟؟ کاش از خود گذشتگیتون به نفع مردم صورت بگیره نه برای حفظ حزب و جناح!
پاسخ
0
وطنم ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
دیر نشده آقای آقا مرتضی تهرانی عزیز که بهتون ارادت دارم و داشتم ، یه لحظه فکر کنید آیا شما بهتر میتونید مدافع حقوق مردم باشید یا رسایی ؟!! تجدید نظر کنید و رسایی رو جایگزین کنید با کس دیگری ، شاید بهتر باشه از خودتون شروع کنید استاد عزیز
پاسخ
آخرین اخبار