هنرمندانی که جوانمرگ شدند

هنرمندان از اقشار شناخته شده جامعه هستند که طرفداران زیادی دارند و شنیدن خبر درگذشت آنها جامعه هنری و مردم را اندوهگین می‌کند.

به گزارش راه شلمچه، از دست دادن عزیزان یکی از تلخ ترین تجربه های زندگی هر فرد است که تا پایان عمر حسرت های زیادی را همراه خود دارد. هنرمندان از اقشار شناخته شده جامعه هستند که طرفداران زیادی دارند و شنیدن خبر درگذشت آنها جامعه هنری و مردم را اندوهگین می‌کند.

هنرمندان جوانمرگ

هنرمندان جوان زیادی بر اثر بیماری یا سانحه در جوانی درگذشتند و تنها یاد و خاطراتشان با آثارشان ماندگار شد. با این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با هنرمندان جوانمرگ سینما بیشتر آشنا کنیم.

این هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران را بهتر بشناسید

علی طباطبایی

علی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از جوانترین هنرمندانی بود که هشتم شهریورماه سال 94 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

این هنرمند فقید پسر سیدکمال طباطبایی تهیه کننده کشورمان بود که دوم آبان ماه سال 62 متولد شد و هنگام مرگ 31 سال سن داشت.

پوپک گلدره

پوپک گلدره بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران است که 27 فروردین 1385 در سن 34 سالگی پس از هشت ماه به سر بردن در حالت اغماء درگذشت.

پوپک گلدره را اغلب مخاطبان تلویزیون با نقش دریا در مجموعه نوستالژیک دنیای شیرین دریا و بازی در نقش نرگس در سریال نرگس می شناسند.

عسل بدیعی

درگذشت ناگهانی عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از اتفاقات تلخ در جامعه هنری را رقم زد. عسل بدیعی 11 فروردین ماه سال 92 به کما رفت و روز بعد بر اثر ایست قلبی،مرگ مغزی و... درگذشت.

سریال تا صبح و ششمین نفر از جمله سریال های ماندگار عسل بدیعی در تلویزیون بود.

نیما نهاوندیان

نیما نهاوندیان مجری برنامه های ورزشی تلویزیون یکی دیگر از هنرمندان جوان دنیای هنر است که سال 59 متولد شد و سوم دی ماه 1391 درگذشت.

ورزش از نگاه دو ، دورخیز ، توپ طلا و ... از جمله برنامه هایی بود که نیما نهاوندیان اجرای آن را برعهده داشت. نیما نهاوندیان بر اثر اصابت سر به میز و خونریزی مغزی درگذشت.

حسن جوهرچی

حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را همه مخاطبان تلویزیون با نقش محمد در سریال نوستالژیک در پناه تو می شناسند. این هنرمند کشورمان سال 1347 متولد شد و 15 بهمن 1395 بر اثر عفونت ریه و ایست قلبی درگذشت.

این هنرمند فقید کشورمان بازیگری را از حدود سال 68 در سینما و سپس تلویزیون آغاز کرد و سریال در پناه تو یکی از ماندگارترین سریال های او است.


فرانک میری

فرانک میری متولد 1361 وفارغ التحصیل بازیگری ازدانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران بود. وی فعالیتهای خود را از سال 81 در سینما و تئاتر آغاز کرده بود. و در مرداد ماه 1390بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

فعالیت هنری خود را از سال 1381 در نمایشهای دانشجویی آغاز کرد. بازی در نمایشهای "عشقه" به کارگردانی محمد رحمانیان، "راز ماهی طلایی آکواریوم آقای ژان" به کارگردانی احمد ایرانیخواه، "ما کجا اینجا کجا" به کارگردانی میثم یوسفی، "پیک نیک در میدان جنگ" محمد هوشمندفر، "تئوری بیندر مایر" به کارگردانی محمد خداوردی و... از جمله فعالیتهای این بازیگر فقید تئاتر است. وی دستیار کارگردانی فیلمهای تلویزیونی مختلفی را بر عهده داشته و در فیلم سینمایی "پرونده هاوانا" به کارگردانی علیرضا رئیسیان و "جایی برای زندگی" به کارگردانی محمد بزرگنیا به ایفای نقش پرداخته بود.گفتنی است که فیلم "پرونده هاوانا" که یک فیلم جاسوسی است هنوز اکران نشده است.

داوود اسدی

داوود اسدی یکی دیگر از بازیگران جوانمرگ دنیای هنر است که سال 48 متولد شد و سوم فروردین ماه سال 87 در سن 38 سالگی درگذشت.

این بازیگر کشورمان با بازی در مجموعه ساعت خوش به شهرت رسید و در سریال هایی چون نوروز 72 ، پرواز 57 ، گل های 77 ، نرگس و... به ایفای نقش پرداخت.

مجید بهرامی

مجید بهرامی بازیگر تئاتر یکی دیگر از هنرمندانی بود که در جوانی درگذشت. این بازیگر تئاتر در 24 آبان ماه سال 93 در سن 37 سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

مجید بهرامی را اغلب به عنوان بازیگر تئاتر می شناسند اما این هنرمند در فیلم هایی چون بدرود بغداد،دانه های ریز برف، گیلانه و سریال هایی چون یادداشت های کودکی به ایفای نقش پرداخته است.

ساناز کیهان

ساناز کیهان بازیگر سینما و تلویزیون یکی دیگر از هنرمندان جوانمرگ سینما است که 25 دی ماه سال 90 در سن 29 سالگی بر اثر تصادف درگذشت.

بازی در سریال خط قرمز و در نقش نگار یکی از ماندگارترین نقش های ساناز کیهان بود.


خواننده های جوانمرگ دنیای هنر

ناصر عبداللهی

یکی از چهره های محبوب دنیای هنر که در جوانی درگذشت ناصر عبداللهی خواننده پاپ بود که در سن 35 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

ناصر عبداللهی درحالی که به عنوان یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ شناخته میشد بر اثر اتفاقی شبهه برانگیز درگذشت و با صدایش در میان مردم ماندگار شد.

مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی خواننده پاپ یکی دیگر از هنرمندانی بود که در سن جوانی درگذشت. این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ سال 63 متولد شد و 23 آبان ماه سال 93 بر اثر بیماری سرطان معده درگذشت.

مراسم تدفین مرتضی پاشایی یکی از شلوغ ترین مراسم تدفین هنرمندان بود که به دلیل ازدحام جمعیت پیکر او با تاخیر به صورت شبانه به خاک سپرده شد.

بهنام صفوی

یکی دیگر از خواننده های جوان مرگ دنیای موسیقی پاپ بهنام صفوی بود که خیلی زود و درحالی که تنها 35 سال داشت بر اثر تومور مغزی از دنیا رفت.

بهنام صفوی که از او به عنوان پسر مودب موسیقی ایران یاد میشد اولین آلبوم رسمی اش را سال 88 روانه بازار موسیقی کرد و به یکی از پرطرفدارترین خواننده های پاپ تبدیل شد.

نیما وارسته

نیما وارسته تنظیم کننده و نوازنده سرشناس موسیقی پاپ بود که سال 93 در سن جوانی و بر اثر ایست قلبی در منزلش درگذشت.

نیما وارسته رهبری ارکستر بنیامین و حمید عسکری و بسیاری از خواننده های پاپ و تنظیم و نوازندگی برای آنها را برعهده داشت.




منبع؛ نمناک

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار