هومن افاضلی سرمربی لیگ برتری شد

روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد هومن افاضلی به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی جم معرفی شد.

به گزارش راه شلمچه، پس از آنکه مدیران پارس جنوبی در آخرین هفته‌های نیم فصل اول خبر از پرداخت تعهدات باشگاه طبق قراردادها و انتخاب سرمربی تیم را داده بودند و بعد از آنکه قبل از آخرین بازی نیم فصل تیم مقابل تیم پیکان ٥٠ درصد قراردادها را پرداختند و در روزهایی که تیم های لیگ برتر با مشکلات عدیده ای روبرو هستند، مدیران پارس جنوبی وعده های خود را عملی کردند و شامگاه امروز (شنبه ٧ دیماه) با قراردادی رسما هومن افاضلی را به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی جم معرفی کردند.

  

هومن افاضلی پس از پایان دوران فوتبال خود عازم کشور انگلستان شد و پیشرفته ترین دوره های مربیگری را در این کشور پشت سرگذاشت.
 او دستیاری مربیان به نامی همچون بلازویچ، برانکو و علی دایی را در کارنامه داشت و در تیم های لیگ برتری صبا، نفت تهران ، استیل آذین و تیم ملّی امید به عنوان سرمربی به فعالیت مشغول بوده است.

  

مدیرعامل پارس جنوبی جم پس از عقد قرارداد با این سرمربی گفت: تلاش ما کسب رضایت هوادارن است که این مهم با تلاش برای رسیدن به نتایج درخشان در نیم فصل دوم محقق خواهد شد.

  

مراد مرادی افزود: تلاش مجموعه پارس جنوبی و باشگاه ساختن تیمی است که بتواند برای مردم شریف شهر جم و استان بوشهر افتخار آفرینی کند.

  

سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم نیز ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد مهندس موسوی و مرادی و مجموعه پارس جنوبی جم گفت: باعث افتخار است در شهری که مردمش عاشق فوتبال هستند کار کنم و با همراهی همه مجموعه ها خصوصا هوادارن دوست داشتنی پارس جنوبی جم بتوانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم .

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار