شروع هفته سیزدهم با دو تساوی

دو دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش راه شلمچه، از هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر تیم های فولاد و سایپا از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه دستگردی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

اتفاقات خاص این بازی آسیب دیدگی شهاب گردان دروازه‌بان تیم فولاد در ابتدای نیمه دوم بود که به ناچار از ترکیب این تیم بیرون رفت تا احسان مرادیان جای او را بگیرد. همچنین روح الله سیف اللهی مهاجم تیم فولاد نیز در دقیقه ۸۷ بازی کارت زرد دوم را از داور گرفت تا فولادی‌ها دقایق پایانی را با ۱۰ بازیکن دنبال کنند.

 

با این نتیجه، فولاد ۲۰ امتیازی شد و موقتا به جای پرسپولیس در رده چهارم قرار گرفت و سایپا ۱۱ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده ۱۳ جدول رسید.


دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم مقابل ماشین سازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

در این بازی ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۳ توسط علی عبدالله زاده به گل رسید و نیمه نخست با همین گل زودهنگام به سود شاگردان کمالوند به پایان رسید.

 

در نیمه دوم تیم ماشین سازی بر فشار حملاتش اضافه کرد و در نهایت توانست در دقیقه ۷۱ توسط شاهین توکلی گل مساوی را بزند تا این بازی در نهایت با تساوی یک-یک خاتمه یابد.

 

پس از این بازی ماشین سازی ۱۶ و پارس جنوبی ۱۰ امتیازی شدند اما در موقعیت جدولی دو تیم تغییری ایجاد نشد و ماشین سازی در همان رده ۹ و پارس جنوبی نیز در همان رده ۱۴ باقی ماندند.


منبع؛ مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار