استقلال باز هم نبرد/ سپاهان برد/ نکونام بالاتر از مجیدی +جدول لیگ

تیم فوتبال استقلال برابر سایپا متوقف شد و شانس خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ نوزدهم از دست داد وسپاهان با فاصله 10 امتیازی پرسپولیس ماند.

به گزارش راه شلمچه، استقلال با این نتیجه برای سومین دیدار پیاپی در لیگ موفق به برد نشد و این بار در خانه مقابل سایپای ته جدولی متوقف شد تا تیره‌روزی‌های مجیدی ادامه داشته باشد. آبی پوشان در ۲ دیدار گذشته خود مقابل گل‌گهر و فولاد شکست خورده بودند.

اخطار: خالد شفیعی و حامد فلاح‌زاده، اصغر قربانعلی پور (مربی) (سایپا) و محمد دانشگر (استقلال)

گل‌: مسعود ریگی (۱۶) برای استقلال و فرشید باقری (۴۵ برای سایپا)

گل استقلال / دقیقه ۱۶: پاسکاری استقلالی‌ها در نهایت با شوت مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه همراه شد و این بازیکن به زیبایی دروازه سایپا را باز کرد.

گل سایپا / دقیقه ۴۵: پاس ارسالی به محوطه جریمه استقلال را فرشید باقری به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.


سپاهان 2  گل گهر سیرجان 0

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل گل گهر به پیروزی رسید تا همچنان نزدیکترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدر جدول باشد.

در این مسابقه که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، محمدرضا حسینی (۹) و محمد کریمی (۳۱- پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند.

 

سپاهان در این مسابقه کاملاً برتر از تیم گل گهر نشان داد و موفق شد در همان نیمه نخست دو گل به ثمر برساند. حملات سپاهان در نیمه دوم هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردند.

 

کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان در این مسابقه نیمکت نشین بود و در نیمه دوم به جای سروش رفیعی وارد زمین شد.

 

سپاهان با این برد ۴۰ امتیازی شد و جای شهرخودرو را در رده دوم جدول گرفت. گل گهر هم با هدایت مجید جلالی ۱۹ امتیازی باقی ماند.


ماشی سازی تبریز 1  فولاد خوزستان 2

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر با پیروزی فولاد و صعود این تیم به رده سوم جدول به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اختصاصی فولاد آغاز شد، بابک مرادی (۴) برای ماشین سازی و فرشاد احمدزاده (۱۶) و لوسیانو پریرا (۶۵) برای فولاد گلزنی کردند.

 

فولاد در این مسابقه ابتدا از حریفش عقب افتاد اما در همان نیمه نخست کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم شاگردان نکونام توسط پریرا به گل دوم رسیدند تا سند برد مهم و حیاتی این تیم در هفته ای که تراکتور و استقلال متوقف شدند، امضا شود.

 

شهاب گردان دروازه بان تیم فولاد در دقیقه ۸۸ با نظر داور مسابقه به خاطر تلف کردن وقت اخراج شد تا فولادی ها در دقایق پایانی ۱۰ نفره شوند. از آنجا که فولاد سه تعویض خود را انجام داده بود، پریرا زننده گل دوم به جای گردان درون دروازه قرار گرفت.

 

فولاد با این برد ۳۹ امتیازی شد و بالاتر از تیم های مدعی چون شهرخودرو، تراکتور و استقلال قرار گرفت.

 

در حال حاضر پرسپولیس با ۵۰ و سپاهان با ۴۰ امتیاز در جدول اول و دوم هستند.

                             

تیمبازی‌هابردمساویباختتفاضل گلامتیاز
۱پرسپولیس۲۲۱۶۲۴۲۳۵۰
۲سپاهان۲۲۱۰۱۰۲۱۷۴۰
۳فولاد۲۲۱۱۶۵۸۳۹
۴شهر خودرو۲۲۱۱۵۶۴۳۸
۵استقلال۲۲۱۰۷۵۱۶۳۷
۶تراکتور۲۲۱۱۴۷۵۳۷
۷صنعت نفت آبادان۲۲۱۰۶۶۱۳۶
۸نفت‌ مسجدسلیمان۲۲۵۱۴۳۳۲۹
۹نساجی مازندران۲۲۶۸۸۲۶
۱۰ماشین‌سازی‌تبریز۲۲۶۶۱۰۲۴
۱۱ذوب آهن۲۲۵۷۱۰۲۲
۱۲پارس جنوبی جم۲۲۳۱۱۸۲۰
۱۳سایپا۲۲۴۸۱۰۲۰
۱۴گل گهرسیرجان۲۲۳۱۰۹۱۹
۱۵شاهین شهرداری‌بوشهر۲۲۳۸۱۱-۲۱۱۷
۱۶پیکان۲۲۳۶۱۳-۱۲۱۵
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار