یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

دومین پیروزی فرهاد با استقلال، صعود نفس‌گیر نساجی و حذف شهرخودرو

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز(پنجشنبه) با پنج بازی به پایان رسید.

به گزارش راه شلمچه، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور شامگاه امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی برابر شاگردان تارتار به برتری ۲ بر یک دست یافتند. شیخ دیاباته (۱۷ - پنالتی) و محمد دانشگر (۳۸) برای استقلال گل زدند و ابراهیم صالحی هم در دقیقه ۳۸ برای پیکان گل زد.

 

نیمه اول را استقلالی‌ها با نمایش خوب شروع کردند و توانستند مزد برتری خود را همان در نیمه بگیرند. ابتدا در دقیقه ۱۷ آبی‌ها روی یک پنالتی که از روی یک صحنه جنجالی به دست آمد به گل رسید.

 

چند دقیقه بعد شاگردان فرهاد مجیدی توسط محمد دانشگر به گل دوم رسیدند تا خیالشان بابت پیروزی در نیمه اول راحت شود.

با شروع نیمه دوم پیکانی‌ها تلاش زیادی کردند تا به گل برسند و این اتفاق در دقیقه ۵۸ رخ داد و در شلوغی محوطه جریمه این ابراهیم صالحی بود که با ضربه‌ای زیبا و محکم تور دروازه استقلال را به لرزه در آورد تا اختلاف به یک گل برسد.

 در ادامه پیکان بر فشارش برای رسیدن به گل تساوی اضافه کرد اما مدافعان استقلال این اجازه را به آنها ندادند. در دقیقه ۷۹ استقلال می‌توانست به گل سوم دست پیدا کند. در این صحنه مهدی قایدی با نفوذ به درون محوطه شش قدم پیکان توپ را برای ارسلان مطهری ارسال کرد که ضربه این بازیکن را از روی خط مدافعان پیکان دفع کردند.

 

 در دقیقه ۸۳ بابک مرادی می‌توانست دروازه پیکان را باز کند اما ضربه سر او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. همین توپ به مهدی قایدی رسید که ضربه او را علیرضا رضایی دروازه بان حریف به بیرون فرستاد.

 

پس از دو حمله خطرناک تیم فوتبال استقلال نوبت به امیر روستایی در خط حمله پیکان رسید که با نفوذ به داخل محوطه جریمه تیم استقلال فرصت گلزنی ایجاد کرد اما شوت او پس از برخورد به پای مظاهری به زمین برگشت و در ادامه بازیکن پیکان توپ را به بیرون زد.

نتایج دیگر بازی‌های امروز؛

 ذوب آهن اصفهان 2   شهر خودرو مشهد 1

گل‌گهر سیرجان 2     مس کرمان  1

ماشین سازی تبریز 0   فولاد خوزستان  3

نساجی مازندران 8    سایپا  7

 

در شش دقیقه وقت اضافه پیکان رو به بازی مستقیم آورد تا به گل تساوی برسد اما در نهایت این استقلال بود که به پیروزی رسید تا فرهاد مجیدی پس از بردن فولاد در لیگ برتر به دومین برد خود پس از حضورش روی نیمکت این تیم دست پیدا کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار