لیگ برتر ایران؛

استقلال متوقف شد قلعه‌نوعی به صدر جدول رسید +جدول

در ادامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز جمعه تیم فوتبال استقلال تهران در اصفهان متوقف شد و یاران امیر قلعه‌نوعی در یک بازی پرگل به صدر جدول رسیدند.

به گزارش راه شلمچه، تیم فوتبال استقلال که در پایان هفته ششم لیگ برتر در صدر جدول قرار داشت برای حفظ صدرنشینی‌اش عصر امروز به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری به میدان رفت.

در نیمه اول دو تیم بازی پر برخوردی را به نمایش گذاشتند که تمایل استقلال برای رسیدن به گل بیشتر از حریف بود اما تلاش آنها به نتیجه نرسید تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم با بازی هجومی آبی پوشان همراه بود و محمود فکری با تعویض‌هایی که انجام داد تلاش کرد شرایطی را فراهم کند که تیمش سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به دست بیاورد اما دفاع خوب تیم اصفهانی این اجازه را به صدرنشین لیگ برتر نداد که بتواند به هدفش برسد.

گل‌گهر 3   شهرخودرو 1

در ادامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز جمعه تیم فوتبال گل گهر به مصاف شهرخودرو رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال سایپا به مصاف ماشین سازی رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفت‌ مسجدسلیمان  ۱   -  ۰  فولاد

تراکتور 3   پیکان 1
در آخرین دیدار از روز دوم هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه خانگی میزبان پیکان تهران بود و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

 

در این دیدار که دقایق پایانی آن به دلیل قطع برق ورزشگاه متوقف و سپس برگزار شد، مهدی تیکدری (۲۱)، اشکان دژاگه (۲۲) و محمد عباس زاده (۳۹) برای سرخپوشان تبریزی گل زدند. رضا جبیره در دقیقه ۲۷ تنها گل پیکان را به ثمر رساند.

 

شاگردان مسعود شجاعی با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند. تیم پیکان هم با ۹ امتیاز در میانه جدول باقی ماند.

 


                             

تیمبازی‌هابردمساویباختتفاضل گلامتیاز
۱گل گهرسیرجان۷۴۱۲۵۱۳
۲استقلال۷۳۳۱۴۱۲
۳تراکتور۷۳۳۱۳۱۲
۴صنعت نفت آبادان۷۳۲۲۱۱۱
۵فولاد۷۲۴۱۳۱۰
۶سپاهان۶۳۱۲۲۱۰
۷آلومینیوم اراک۷۲۳۲۰۹
۸نفت‌ مسجدسلیمان۷۲۳۲۰۹
۹پیکان۷۲۳۲۹
۱۰پرسپولیس۴۲۲۰۴۸
۱۱سایپا۷۱۵۱۸
۱۲مس رفسنجان۷۲۲۳۸
۱۳نساجی مازندران۶۲۱۳۷
۱۴شهر خودرو۷۲۱۴۷
۱۵ذوب آهن۶۰۴۲۴
۱۶ماشین‌سازی‌تبریز۷۰۲۵۲









اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار