ده‌نمکی:

هیچ جای دنیا با چهره‌هایش این کار را نمی‌کنند

مسعود ده‌نمکی در واکنش به انتقال رضا رویگری به خانه سالمندان گفت: سرود «الله الله» رویگری برای توجه ویژه برای داشتن یک زندگی حداقلی برایش کافی بود.

به گزارش راه شلمچه، مسعود ده‌نمکی در اینستاگرامش در واکنش به بستری رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک نوشت: به ۱۰ جای مهم تصمیم‌گیر گفتم هیچ جای دنیا با چهره‌هایش این کار را نمی‌کنند. همین سرود «الله الله» رویگری برای توجه ویژه برای داشتن یک زندگی حداقلی برایش کافی بود.

رویگری ۷۶ ساله خواننده سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) در اوایل انقلاب است. مختارنامه، اخراجی‌ها و معراجی‌ها جمله آثار این بازیگر است.

رضا رویگری سال ۶ دی ۱۳۲۵ در منطقه تجریش تهران به دنیا آمد و حاصل ازدواج نخست او، پسری به نام «کیارش» زاده ۱۳۵۳ است. وی در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته‌است و هم‌اکنون نیز در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد که این خبر را از طریق کلیپ ویدیویی به طرفدارانش و مردم اطلاع رسانی کرد. در نهایت قرار شد تا ایشان پس از مراحل درمان از آسایشگاه کهریزک مرخص و به آپارتمانی که در اختیارشان قرار داده شده باز گردند.

 

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام‌های از عشق گفتن و غوغا و کازابلانکا (آلبوم موسیقی) به بازار هنر عرضه کرده‌است 

وی خوانندهٔ موسیقی متن فیلم سینمایی ساعت فاجعه در سال ۱۳۵۱ را برعهده داشته‌است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است.



اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار