واکنش روحانی به طرح استیضاحش

 روحانی با بیان این که مردم می‌دانند ما در مشکلات هستیم یادآور شد: ما دو دست بیشتر نداریم که با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می‌کنیم.

به گزارش شلمچه، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت با اشاره به برخی حاشیه‌های اخیر اظهار کرد: ما امروز باید وظیفه خود را رفع مشکلات مردم بدانیم و همه از ما انتظار دارند به عنوان دولت در میدان باشیم. ما باید ریال و ارز و کالا و خدمات را تامین کنیم و می‌گوییم دولت در صحنه است و قوای دیگر هم باید به آن کمک کنند که می‌کنند و همکاری‌ها باید بیشتر شود. 

وی افزود: در این اوضاع ممکن است مواردی پیش بیاید که فرد، جناح، حزب یا رسانه‌ای حرفی بزند و حاشیه ایجاد کند که باید از آن بگذریم و وارد حاشیه نشویم. مردم و رسانه‌ها هم به برخی از نکات حاشیه‌ای توجه نکنند ما نماینده مردم هستیم و مردم پای صندوق آمده اند و به ما رای داده اند. حتی وزرا هم با واسطه مردم که توسط رئیس جمهور و مجلس انتخاب می‌شوند منتخب مردم هستند و همه ما باید خادم مردم باشیم.

روحانی با بیان این که مردم می‌دانند ما در مشکلات هستیم یادآور شد: ما دو دست بیشتر نداریم که با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می‌کنیم؛ بنابراین نباید به جنجال‌ها و حاشیه‌ها اعتنا کنیم. مردم هم شرایط را به خوبی می‌دانند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار