ورود به مازندران ممنوع شد

رئیس پلیس راه مازندران از منع ورود خودروهای غیر بومی به این استان خبر داد.


به گزارش راه شلمچه، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی به شدت از دیروز در مبادی ورودی استان در حال اجرا است،گفت: پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر  شده است و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی نمی‌دهند.

او افزود: گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس ، محدوده پلور در محور هراز ، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه، در  سه راهی تلمادره محور ساری سمنان  و ورودی گیلان به مازندران در  رامسر مستقر هستند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهر‌های استان حضور دارند، افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون  و  به مبدا بازگردانده می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران در مازندران، او از افراد خواست با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار