وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کیست؟

رئیس‌جمهور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.

به گزارش راه شلمچه، مرتضوی ۶۱ ساله پیش از این سمت‌هایی چون بخشداری و معاونت فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور را دارا بوده و به گفته حسینی، تنوع و سطوح مسئولیت‌های اجرایی وی به گونه ای است که به خوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌آید.

 

شهرداری مشهد مقدس، مدیرعاملی سازمان موقوفات آستان مقدس رضوی و ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، عضویت و ریاست هیأت مدیره بنیاد تعاون قوه قضاییه و آزادراه تهران - شمال از دیگر مسئولیت‌های مرتضوی است که از آغاز دولت سیزدهم در مقام معاون اجرایی رئیس جمهور، سرپرستی نهاد ریاست جمهوری و مسئولیت سفرهای استانی و پیگیری مصوبات این سفرها را عهده دار است.

 

وی همچنین در حوزه رسانه نیز فعالیت موثری داشته و مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت (ارگان مطبوعاتی قوه قضاییه) و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بوده است.

 

همچنین سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: نامه معرفی آقای مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس ارسال شده است.

 

وی افزود: فردا یکشنبه نامه معرفی وزیر پیشنهادی در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد و نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند سوابق آقای مرتضوی را بررسی کنند.

 

به گفته موسوی، جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار، روز ۸ آبان برگزار خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار