وقتی شعر خواننده ایرانی در حضور بن سلمان سوژه می‌شود! فیلم

خواندن این شعر در مقابل بن سلمان توسط شادمهر عقیلی در حالی است که عربستان پیش از این موشک های زیادی را بر سر کودکان یمنی ریخته است.


            

به گزارش راه شلمچه، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خوانندگان لس آنجلسی وارد جده شدند و بر اساس این خبر این افراد به وسلیه هواپیمای اختصاصی که سعودی های برای آنها فراهم کرده اند به جده رسیدند و سپس برای اجرای کنسرت در جشن  زمستانی پادشاه سعودی به سمت العلا رفتند؛ در همین رابطه کلیپی از شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی در کنسرت بن سلمان سعودی منتشر شده که در این کلیپ خوانننده لس آنجلسی شعر "دنیایی که بمب و موشک نمیسازه؛ موشک روی خوابِ کودک نمیندازه ..." را در حضور بن سلمان می خواند.

 

خواندن این شعر در مقابل بن سلمان توسط خواننده لس آنجلسی در حالی است که عربستان پیش از این موشک های زیادی را بر سر کودکان یمنی ریخته بود، و در اثر تجاوز نظامی ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان که از ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شده تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار یمنی به شهادت رسیده‌اند که ۸۵ هزار نفر آنان کودک بوده‌اند که بیشتر بر اثر گرسنگی و قحطی ناشی از این جنگ تحمیلی از سوی ائتلاف جان باخته‌اند.

 

حالا کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و محتوای این شعر را که در کنسرت بن سلمان خوانده شد را یک طنز دانسته اند.


منبع؛ اه دانا

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار