کنسرت خواننده‌های ایرانی در عربستان سعودی!

چهره های که همواره خود را حامی ایران معرفی کرده و حضور در مراسم حج را پر کردن جیب اعراب می خوانند، حالا برای اجرای کنسرت به عربستان سعودی می روند!

به گزارش راه شلمچه، گروهی از خواننده های لس آنجلسی با ادعای «موسیقی بدون مرز» در کنسرتی که هفته آینده در یکی از اماکن گردشگری نوپای عربستان سعودی برگزار می‌شود، برنامه اجرا خواهند کرد؛ کشوری که سیاست های خصمانه حکام آن علیه ایرانیان بر هیچ کس پوشیده نیست، به خصوص تلاش آل سعود برای تغییر نام خلیج فارس.

 

به نوشته ایندیپندنت فارسی، یکی از رسانه های فارسی زبان آل سعود، مجری مراسم قرار است سینا ولی‌الله باشد و از جمله ستاره‌هایی که در آن اجرا می‌کنند ابی، لیلا فروهر، شهرام‌ شب‌پره، شادمهر عقیلی، اندی، آرش و ساسی مانکن هستند.

 

محمد بن سلمان، در که دوران ولیعهدی خود با حمله به یمن و حمایت همه جانبه از تروریست ها در عراق و سوریه، جنایات مختلفی را مرتکب شده است، در یکی دو سال اخیر با برپایی کنسرت های مختلف سعی کرده چهره‌ای متفاوت از کشور به شدت محافظه کار عربستان به نمایش بگذارد؛ به رغم ادعای اصلاحات از سوی بن سلمان، همچنان زنان در این کشور به شدت سرکوب می شوند و هیچ مخالفی حق ابراز نظر ندارد؛ حتی اگر در خارج از عربستان کسی علیه آل سعود انتقادی کند، سرنوشت خاشقچی در انتظار او خواهد بود.

 


نتبع؛ جام نیوز

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار