یزدی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با راه شلمچه:

پاداش 22 هفته نباختن استقلال، پیروزی در دربی و قهرمانی فصل است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در باره دربی 98 پایتخت گفت: با توجه به شرایط روانی خوبی که در تیم استقلال حاکم است و همچنین وجود بازیکنان با کیفیت خارجی می‌توان استقلال را برنده دربی روز پنجشنبه بدانیم.

به گزارش راه شلمچه، هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر ایران عصر فردا پنجشنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند و به عقیده بیشتر کارشناسان فوتبال برنده این دیدار می‌تواند به قهرمانی این فصل امیدوار باشد.

داریوش یزدی بازیکن دهه هفتاد تیم استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی راه شلمچه در باره نود‌و‌هشتیمن شهرآورد پایتخت ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران،گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب و با گل‌های بیشتری را ببینیم و  با توجه به اینکه هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند به نظرم این دربی می‌تواند متفاوت‌تر از گذشته باشد.

مدافع پیشین استقلال افزود: استقلال بازیکنان با کیفیت خارجی بیشتر از پرسپولیس دارد و به همین دلیل در این دیدار شانس استقلال برای پیروزی بیشتر است و همچنین شرایط روانی خوبی هم در استقلال حاکم است و مهمتر از همه اینها 22 هفته است که استقلال در لیگ امسال نباخته است و اینها فاکتورهایی است که استقلال را می‌شود در مقابل پرسپولیس موفق دانست.

پیشکسوت آبی پوشان با ابراز امیدواری نسبت به قهرمانی استقلال در این فصل گفت: به عنوان یک استقلالی امیدوارم  استقلال بتواند در بازی روز پنجشنبه با پیروزی عیدی به هواداران دهد تا انشالله با این خوشحالی به استقبال سال جدید برویم.

داریوش یزدی در خاتمه ضمن تبریک فرارسیدن سال نو افزود: در مجموع سال گذشته سال خوبی برای ایرانی‌ها نبوده و امیدوارم سال آینده برای همه هم‌وطنان عزیز سال خیلی خوبی باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار