پایان هفته شانردهم لیگ برتر با تداوم صدرنشینی استقلال +جدول لیگ

 آبی‌های پایتخت در آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر ایران توانستند با سوپرگل مهدی‌پور صنعت نفت انتهای جدولی را در استادیوم خالی آزادی شکست داده و صدرنشینی‌ را ادامه دهند.                                  

به گزارش راه شلمچه، عصر امروز(جمعه 27 بهمن) آخرین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود و به‌سختی توانست حریفش را شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند. تک گل آبی‌ها را در این دیدار مهدی مهدی‌پور به شکلی دیدنی وارد دروازه تیم آبادانی کرد.

 استقلال با این برد، ۳۵امتیازی شد و در رده نخست قرار گرفت. صنعت نفت آبادان نیز با یازده امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر باقی ماند تا باز هم یکی از کاندیدای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر باشد. همچنین این بازی، نخستین تجربه رسمی سهراب بختیاری‌زاده در لیگ برتر روی نیمکت صنعت نفت آبادان بود.

در دقیقه ۴۷، کار تیمی استقلالی‌ها با حرکت جلالی باعث شد تا توپ در محوطه جریمه به آرمان رمضانی رسید و او توپ را برای مهدی‌پور کاشت تا شماره ۹ استقلال از بیرون از محوطه جریمه با شلیکی استثنایی قفل دروازه صنعت نفت را بشکند و گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

سایر بازی‌ها

جدول لیگ 



اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار