پرسپولیس در چه صورتی روز جمعه قهرمانی را در تهران جشن می‌گیرد؟

شاگردان یحیی گل‌محمدی تنها در یک صورت می‌توانند در تهران قهرمانی خود را مسجل کنند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از صدآنلاین، نتایج و اتفاقات هفته بیست و هشتم لیگ به شکلی بود که تقریبا دیگر نمی شود شانسی برای استقلال قائل بود و تیم های پرسپولیس و سپاهان دو تیمی هستند که بیشترین شانس را برای قهرمانی در این فصل دارند. هر دو تیم مقابل حریفانشان به برتری رسیدند و شانه به شانه هم در جدول پیش می روند. در هفته بعدی لیگ برتر که جمعه برگزار می شود، سپاهان باید در اصفهان به مصاف پیکان برود و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در یک دیدار سخت مقابل گل گهر قرار خواهد گرفت.

شاگردان یحیی گل محمدی در صورت پیروزی مقابل گل گهر و شکست سپاهان مقابل تهران می توانند در فاصله یک هفته مانده تا پایان بازی های لیگ، قهرمانی خود را قطعی کنند و دیگر استرس هفته پایانی را هم تحمل نکنند. البته این کار مستلزم شکست خانگی سپاهان مقابل پیکان است که با توجه به شرایط دو تیم و انگیزه بالای سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی کمی بعید به نظر می رسد. حتی در صورت تساوی سپاهان مقابل پیکان و برتری پرسپولیس مقابل گل گهر، بازهم تکلیف قهرمان در روز آخر مشخص خواهد شد و سرخ پوشان نمی توانند در تهران جشن قهرمانی را برپا کنند.  

در هفته پایانی زردپوشان راهی کرمان می شوند و به مصاف مس می روند. پرسپولیسی ها هم باید در قائمشهر مقابل نساجی قرار بگیرند. اگر دو تیم همه بازی های باقی مانده خودشان را ببرند و تیمی امتیاز از دست ندهد، پرسپولیس در مازندران جام را بالای سر می برد و در قائمشهر قهرمانی خود را مسجل می کند. با این حال تنها یک راه وجود دارد که پرسپولیس در تهران قهرمانی خود را قطعی کند و دیگر در این صورت کار به هفته پایانی نخواهد کشید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار