پل طبیعت تهران در ایام کرونایی نوروز چه می‌گذرد؟ +تصاویر

این روزها و در ایام تعطیلات نوروزی علاقمندان بسیاری به دیدن پل طبیعت و بوستان زیبای طالقانی می‌روند که با وجود شیوع ویروس کرونا چه تدبیری اندیشه شده‌است آیا حضور این همه جمعیت خطر شیوع کرونا را بیشتر نمی‌کند؟

به گزارش راه شلمچه، پل طبیعت مدت‌ها است مورد  توجه مردم تهران قرار گرفت و پل طبیعت کسانی را که مسیرشان از اتوبان‌های همت، حقانی یا مدرس می‌گذرد را به خود جلب کرده است. 

 پل طبیعت پلی سه طبقه پیاده‌رو و غیرخودرویی است که در عباس‌آباد تهران قرار دارد. این پل که از نمادهای شهر تهران است. از عرض بزرگراه مدرس می‌گذرد و بوستان‌های طالقانی در شرق و آب و آتش در غرب را به هم متصل می‌کند. طراحی این پل را شرکت سازه‌های پارچه‌ای دیبا انجام داده است. 

بوستان طالقانی دریاچه‌ای دارد که دارای مرغ‌های زیبای دریایی است.

تقریبا بیش از 90 درصد مردم در این بوستان و پل طبیعت با ماسک ورود می‌کنند و در چند نقطه تعدادی کاراکترهایی هستند که در باره ویروس کشنده کرونا هشدارهایی را می‌دهند.

پرستارهای کرونا  افرادی که ماسک نزنند را با اشاره و حرکات‌های نمایشی هشدار می‌دهند. مثلا با اشاره به آنها می‌فهمانند که چرا ماسک نزدید و پرستار دیگر هم ماسک را در دست می‌گیرد و مرتب اشاره می‌کند به صورت خود بزنید.

مسعودی سرپرستی این کاراکترها را بر عهده دارد و وی می‌گوید در روزهای اولیه خیلی‌ها ماسک نداشتند اما امروز که نهم فروردین است تقریبا همگی از ماسک استفاده می‌کنند. 


وی اسم این گروه را سیلور استار بیان کرد و گفت که در اراضی عباس آباد مشغول فرهنگ سازی هستند که در واقع تئاتر بازی می‌کنند و در قالب نقشی که بر عهده دارند به وظایف خود عمل می‌کنند.

اگر به پل طبیعت و بوستان‌های اطراف رفتید حتما به کاراکترهای کرونایی سیلوراستار بیشتر توجه کنید. سیلور استار همان مردان نقره‌ای هستند که در مراکز نمایشگاهی و یا تجاری حضور دارند و با حرکات خود باعث جلب توجه مخاطبان می‌شوند.


در ادامه تصاویر روز دوشنبه نهم فروردین در بوستان طالقانی و پل مدیریت را مشاهده می‌کنید.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار