پیام تبریک ریاست حوزه علمیه حضرت آیت الله صالحی به مناسبت انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم

بی‌تردید مردم هوشیار و فهیم ایران اسلامی در سایه اتحاد و همبستگی، برگ زرین دیگری را در کتاب افتخارات این کشور به ثبت رساندند و با انتخابی اصلح، در ترسیم آینده خود نقش آفرینی کرده‌اند.

به گزارش راه شلمچه، ریاست حوزه علمیه حضرت آیت الله صالحی در مازندران با صدور پیامی، انتخاب سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور جدید کشورمان تبریک گفت؛ در متن ارسالی ایشان آمده است:



بسمه تعالی


جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی



انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی را تبریک و تهنیت می‌گویم.



ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر با حضور حداکثری خود از آزمون همدلی و همراهی سربلند بیرون آمدند و با بصیرت و اقتداری در خور شایسته، حماسه ای دیگر خلق کردند.



این ملت هوشیار و فهیم بار دیگر با بصیرت مثال زدنی خود، اراده سیاسی و مردم سالارانه خود را به منصه ظهور رساندند و به دنیا فهماندند علیرغم همه مشکلات موجود، پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.



بی‌تردید مردم هوشیار و فهیم ایران اسلامی در سایه اتحاد و همبستگی، برگ زرین دیگری را در کتاب افتخارات این کشور به ثبت رساندند و با انتخابی اصلح، در ترسیم آینده خود نقش آفرینی کرده‌اند.



این حضور مقتدرانه که در سایه رهنمودها و ارشادات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست آمد، پاسخ محکمی به دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی و تحریم کنندگان انتخابات در ایران اسلامی بود و بار دیگر عزت و عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.



اینجانب ضمن تبریک این حماسه ماندگار و پیروزی شیرین به ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی، برای حضرتعالی که از چهره‌های خدوم، انقلابی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر(عج) استمرار توفیقات مسئلت دارم.



والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
مازندران_ساری
حوزه علمیه فقیه عالیقدر حضرت آیت الله صالحی رحمه الله علیه
سید جلال صالحی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار