رویکرد جالب توجه شهردار ساری:

پیشبرد پروژه های عمرانی با تکیه بر توان اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری

شهردار ساری با بیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری این روزها بیش از پیش حضور میدانی و عملیاتی در پروژه ها دارد و با استفاده از توانمندی و ظرفیت های درون سازمانی خود به خدمت رسانی مشغول است، گفت: امروز کارکنان سازمان عمران در دو شیفت کاری مشغول کار در پروژه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب هستند

به گزارش ارسالی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری به راه شلمچه، عباس رجبی شهردار مرکز استان، در شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر با قدردانی از حمایت ها و نظارت های اعضاء شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: از ابتدای حضورم در سمت شهردار بر سلامت اداری و شفافیت ساختار اداری تاکید داشته و دارم و از اعضای محترم شورای اسلامی شهر خواهشمندم اگر مواردی از این مشکلات را سراغ دارند به بنده گزارش داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 

شهردار ساری با قدردانی از همکاران پرتلاش شهرداری، مناطق سه گانه و سازمان های تابعه در خصوص فعالیت های مربوط به مبارزه با انتشار ویروس کرونا و ضدعفونی منظم و مداوم معابر و اماکن شهری گفت: بدون تردید همکارانم در مجموعه مدیریت شهری پس از کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با این ویروس فعالیت می کنند و از این فرصت استفاده کرده و مراتب قدردانی خود را اعلام می کنم.


رجبی از جلسه اش با وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: در این جلسه وزیر محترم قول دادند تا در اسرع وقت طی جلسه ای با مدیران تأمین اجتماعی، مشکلات بدهی 300 میلیارد تومانی مربوط به بیمه کارکنان شهرداری ساری حل شود.


شهردار ساری به برگزاری جلسه ای با وزیر اقتصاد و امور دارایی اشاره و تصریح کرد: در این جلسه نیز وزیر قول هایی در خصوص موضوعات مالیاتی و همچنین اعطای اوراق به شهرداری ساری داده است که با محقق شدن آنها بخش قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد.


وی با بیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری این روزها بیش از پیش حضور میدانی و عملیاتی در پروژه ها دارد و با استفاده از توانمندی و ظرفیت های درون سازمانی خود به خدمت رسانی مشغول است، گفت: امروز کارکنان سازمان عمران در دو شیفت کاری مشغول کار در پروژه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب هستند؛ ضمن اینکه که پروژه مناسب سازی ورودی شهر ساری در بلوار کشاورز از جمله دستاوردهای سازمان عمران محسوب می شود.

 


رجبی در پاسخ به پرسش برخی اعضا شورا در خصوص عدم آسفالت معابر شهری در روزهای اخیر، گقت: شهرداری ساری با استفاده از توان و ظرفیت داخلی آمادگی آسفالت تمام معابر اصلی شهر را داشته و دارد اما ستاد ملی کرونا به دلیل رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان از این اقدام فعلا جلوگیری می کند.


وی با اشاره به روند مناسب پیشرفت احداث نیروگاه زباله سوز ساری گفت: در یک سال گذشته بارها شاهد کم کاری و قصور در  جمع آوری زباله ها از سوی مجریان امر بودیم؛ اما امروز شهرداری ساری تعداد 22 دستگاه مخصوص حمل زباله خریداری نموده و پس از تحویل به سازمان مدیریت پسماند،  به زودی شروع به کار خواهند کرد.

 

شهردار ساری در توضیح فعالیت های معاونت فنی و عمرانی بیان داشت: بالغ بر 200 پروژه که در حال کار و یا به اتمام رسیده بود، متاسفانه قرارداد نداشته است که یکی از مهمترین اقدامات معاونت فنی و عمرانی در ماه های اخیر ساماندهی این موضوع بوده است.


جبی با بیان اینکه شهرداران مناطق ساری در امورات جاری با رعایت چارچوب ها و ضوابط قانونی جهت تصمیم گیری و اقدام اختیار تام دارند، گفت: موافق اختصاص درصدی از درآمدهای شهرداری های مناطق به خودشان هستم.


وی از ورود دو سرمایه گذار بزرگ به ساری خبر داد و گفت: قرار است به زودی جلسه ای با حضور این دو سرمایه گذار و مدیران ارشد استان در استانداری برگزار شود که از جمله دستاورهای آن ادامه با قدرت فاز دوم بوستان ملل خواهد بود.


شهردار مرکز مازندران در پایان از ارائه طرح بزرگ زیرگذر ساری که از میادین اصلی شهر عبور می کند توسط سرمایه گذار خبر داد و افزود: این طرح با ارزش اعتباری1500 میلیارد تومان با تأیید و تصویب شورای اسلامی شهر در مرکز استان اجرایی خواهد شد که توسعه قابل توجه ساری را در پی دارد.


گفتنی است، در این جلسه احمدی فولادی، عطایی و رئیسی شهرداران مناطق سه گانه ساری نیز به ارائه گزارشی از عملکرد سال 98 خود پرداختند.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار