چرا «آشنا» باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود؟ + تصاویر

آشنا که این روزها دولت را به دلیل عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع، تحت فشار می بیند، این بار در اقدامی مشکوک، تصویر یکی از کشته شدگان حوادث عراق -که در روزهای اخیر مورد سوء استفاده معاندان قرار گرفته بود- را بدون هیچگونه توضیحی منتشر کرد.

به گزارش راه شلمچه، حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری، بار دیگر دست به حاشیه سازی در فضای مجازی زد تا همچنان پس از گذشت 6 سال با قدرت به وظایف خود عمل کند!

 

آشنا که این روزها دولت را به دلیل عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع، تحت فشار می بیند، این بار در اقدامی مشکوک، تصویر یکی از کشته شدگان حوادث عراق را -که در روزهای اخیر مورد سوء استفاده معاندان قرار گرفته بود- بدون هیچگونه توضیحی منتشر کرد.

این در حالی است که تصویر مذکور در روزهای گذشته مورد استناد رسانه های معاند قرار گرفته و آن را به دروغ تصویر یکی از کشته شدگان ناآرامی های اخیر در ماهشهر نامیدند. حال در اقدامی تعجب برانگیز، پس از گذشت چندین روز پیش این تصویر توسط مشاور رئیس جمهور با عنوان "خانواده عزادار در غم جان باخته ای نوجوان" منتشر شد.

آشنا در حالی هیچ اشاره ای به ملیت این خانواده عزادار نکرده که چند روز قبل عبدالقادر ترشابی، از مجریان شبکه وهابی کلمه این تصویر را به دروغ منتسب به خانواده ای ماهشهری کرد.

سایر فعالان رسانه ای ضدانقلاب نیز در اخباری دروغ این تصویر را به ماهشهر نسبت داده بودند.

حال جای سوال است که حسام الدین آشنا به چه دلیل این تصویر را -که از قضا در روزهای اخیر با سوء استفاده رسانه های ضدانقلاب همراه شده بود- بدون هیچ دلیل و توضیح لازمی در فضای مجازی منتشر و فضا را برای تشویش اذهان عمومی مهیا کرده است؟!


منبع؛ جام نیوز

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار