محقق جوان شیعه:

چقدر تلخ است دنیای بی تو... یاعلی

خفاشان تاریخ و ابرهای قیرگون به خیال خامشان می خواهند مانع از درخشش خورشیدِ عالمتابت شوند ! زهی خیال باطل!

به گزارش راه شلمچه، همزمان با ایام شهادت امیرالمؤمنین علی علیه السلام، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه در متنی پر از احساس و عاطفه، دلنوشته ای خطاب به امیرالمؤمنین علی علیه السلام نگاشت و در بیان قلمش این دلنوشته را تجدید عهدی با مولایش امیرالمؤمنین علیه السلام دانست. 

این متن زیبا و کوتاه که از حال و هوایی درونی این دلباخته و مدافع حریم امیرالمؤمنین علیه السلام حکایت دارد بدین شرح می باشد:



مولای من! ای اوّل مظلوم عالم! و ای اوّل وصیِ خاتم! ای علی عالی ولی ...! 


ای نامت تنها انیس زبان و قلمم! ای تنها همدم خلوت های مِحَنَم ! ای تکیه گاه حقیقی زندگی و ای تنها اسوه ی عبوديت و بندگی! یا امیرالمؤمنین ! یاعلی! 


هنوز پس از هزار و چهار صد و اندی سال قلبم آتش می گیرد ، آن زمان که فریاد می زدی والله لقد ظلمت بعدد الأحجار و الأشجار ...! به خدا قسم به عدد ریگ های بیابان و درختان عالم مظلوم شدم ... !


مولای من ! نباشم زمانی که ندای غربتت را بشنوم و سکوت کنم ... ! هنوز هم که هنوز است پس از هزار و چهارصد و اندی سال نفس هایم به شماره می افتد وقتی به یاد می آورم که چگونه نفس هایت در شب خاکسپاری مادر مظلومه ی شیعه به شماره افتاده بود. 


شب شهادتت را تاریخ ۲۱ رمضان می داند ولی زمین و زمان مدینه شهادت می دهد وقتی از دنیا رفتی که فاطمه ات رفت...! 


چقدر تلخ است دنیای بی تو... یاعلی


خفاشان تاریخ و ابرهای قیرگون به خیال خامشان می خواهند مانع از درخشش خورشیدِ عالمتابت شوند ! زهی خیال باطل!


يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِه الْکَافِرُونَ


ای جان جانان! ای روح ریحان! تا جان در بدن دارم از غربت و مظلومیتت دفاع خواهم کرد...و این بیعت و صدای تپش های قلب همه ی یتیمان شیعه است.


آری! ما یتیمان تو هستیم مولای خوبی ها! بعد تو جهانی بی کس و یتیم شد. 


ای پدر غریبان و بی کسان! برای فرزندان خود دعا کن. 


مولای من! آن زمان که مادر مجروحه ی ما به استقبالت آمد، سلام ما را به ایشان برسانید و بگویید منتظر گوشه ی چشم مادرانه ی شان هستیم. برای ظهور مهدی ات دعا کن. 


اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار