کاندیداتوری «جهانگیری» با توصیه خاتمی، کروبی و موسوی خوئینی‎‌ها!

خبرها حکایت از آن دارد که جهانگیری با توصیه اصلاح‌طلبان و سران فتنه‌ای که روزی اصل انتخابات را زیر سوال می‌بردند پا به میدان رقابت‌های انتخاباتی خواهد گذاشت.

به گزارش راه شلمچه، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت فردا برای ثبت نام به عنوان کاندید ریاست جمهوری به خیابان فاطمی خواهد رفت. گزینه مشترک اصلاح‌طلبان و کارگزاران که  در سال ۱۳۹۶ کاندید پوششی حسن روحانی بود، در انتخابات همان سال کمک قابل توجهی به پروژه دیوسازی از رقبا و دلبرسازی از دولت روحانی انجام داد. امروز مردم جهانگیری را با ارز فسادساز ۴۲۰۰ تومانی و ناکارآمدی‌های هشت سال گذشته و حتی محکوم شدن برادرش به تحصیل مال نامشروع و تحمل حبس می‌شناسند. همچنین صحبت‌های وی با عناوین «مردم یادتان هست قیمت‌ها لحظه‌ای بالا می‌رفت»، «کاری شد کارستان» و «دنیا عاشق کار کردن با ماست» و حتی «به همه آنچه می خواستیم در برجام رسیدیم» امروز به عنوان طنزی تلخی در خصوص عمکلرد هشت سال گذشته دست به دست می‌شود.

 

 حالا خبرها حکایت از آن دارد که جهانگیری با توصیه اصلاح‌طلبان و سران فتنه‌ای که روزی اصل انتخابات را زیر سوال می‌بردند پا به میدان رقابت‌های انتخاباتی خواهد گذاشت. اقدامی که باعث می‌شود تا اگر صدای اعتراضات به پشت دیوارهای کاخ دولتمردان نمی‌رسید اینبار عیار خود را در میزان محبوبیت مردمی به خوبی درک کنند. 

 

خبرگزاری ایلنا به نقل از یک منبع آگاه نوشت: تصمیم جهانگیری برای ثبت‌نام در انتخابات قطعی شده است و با حضور در وزارت کشور اقدام به نام‌نویسی خواهد کرد.

 

وی گفت: با ثبت‌نام جهانگیری به احتمال زیاد علی لاریجانی از حضور در انتخابات منصرف خواهد شد.

 

این منبع آگاه با اشاره به اینکه در روزهای گذشته، جهانگیری در خصوص حضور در انتخابات دچار تردید شده بود ، گفت: بعد از تماس‌ سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات و توصیه‌های آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها و حجت الاسلام کروبی، جهانگیری تصمیم خود را برای حضور در انتخابات قطعی کرده است.

 

محمدرضا جلایی پور عضو جبهه اصلاح طلبان ایران نیز در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با آخرین تصمیم اسحاق جهانگیری برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر داد: پیام‌ها و تماس‌های جداگانهٔ تعدادی از رهبران و بزرگان اصلاحات باعث شد اسحاق جهانگیری عصر امروز، پنج‌شنبه، تصمیم قطعی‌اش برای حضور در انتخابات را اتخاذ کند.

 

بر اساس این گزارش جهانگیری به عنوان کاندیدای پیشنهاد شده توسط بیش از دو سوم اعضای جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.

 

به گزارش رجانیوز، همچنین در تاریخ ۱۹ اردیبهشت جهانگیری در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات که به صورت آنلاین برگزار شد، شرکت کرد و با اعضای این جبهه در ارتباط با انتخابات پیش رو گفت و گو کرد.

 


اگر خوشت اومد لایک کن
0