کتاب «زبان‌شناسی اجتماعی راهنمای کمبریج» منتشر شد

«زبان‌شناسی اجتماعی کمبریج» با ترجمه علی کریمی‌فیروزجایی و پروانه طاهری‌نیا منتشر شد.            

به گزارش راه شلمچه، کتاب زبان‌شناسی اجتماعی کمبریج با تألیف راجند مستری کتابی مشتمل بر 540 صفحه و 23 فصل پیرامون ارتباط زبانشناسی اجتماعی با جامعه، گویش های منطقه ایی،گفتمان و کاربرد شناسی، سبک شناسی اجتماعی، رابطه جنسیت و زبان و مسائل متنوع دیگر که توسط دکتر علی کریمی‌فیروزجایی و پروانه طاهری‌نیا ترجمه شده و این کتاب بسیار جامع و کامل و حاوی تازه‌ترین اطلاعات و آمار و ارقام در مورد زبان‌شناسی اجتماعی است که  برای دانشجویان و پژوهشگران در این حیطه توصیه می‌شود.

قیمت این کتاب ۱۳۴۰۰۰ تومان است، که برای ارسال رایگان در هرجای ایران با تخفیف ۱۲۵۰۰۰ به این آدرس مراجعه کنید:
@Parvanehtaherinia

اشاره می‌شود علی کریمی‌فیروزجایی دارای دکترای زبان‌شناسی و دانشیار دانشگاه است که دارای تألیف  و مترجمی کتاب‌های؛ گفتمان شناسی انتقادی، ساخت دستوری زبان فارسی، زبان شناسی، اختلات زبانی و ارتباطی، تحلیل گفتمان سخنرانی‌های دونالد ترامپ، 
راهبرد صنعت اسب در انگلستان و ولز و ...است.
همچنین از پروانه طاهری‌نیا تا کنون کتاب‌های؛ سالم تر بمانیم طولانی تر زندگی کنیم، آنگاه که با انگیزه شدم، روش‌های ساده برای انکه همسرتان احساس بزرگی کند و ... ترجمه شده‌است.


کریمی‌فیروزجایی هم اکنون عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی است که قبل از آن هم رئیس دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه پیام نور کشور بود.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار