کنایه سنگین واعظ‌آشتیانی به تاج!

امیررضا واعظ آشتیانی نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در مناظره زنده تلویزیونی فوتبال برتر با کنایه به حضور مجدد مهدی تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش راه شلمچه، برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب اختصاص داشت به مناظره نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که در این مناظره امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی، مهدی تاج و محمد آخوندی حضور داشتند که آخوندی به‌صورت تلفنی در این مناظره شرکت داشت که قرار بود عزیزالله محمدی دیگر نامزدهای فدراسیون فوتبال هم به‌صورت تلفنی ارتباط برقرار کند. البته میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون به این بحث حضور پیدا کرده بود.

واعظ‌آشتیانی در این مناظره گفت: اگر کسی که می‌خواهد خدمت کند نباید این در و آن در بزند تا شخصیت خودش را لگدمال کند تا پست بگیرد؟ این پست اصلا ارزشی ندارد. 

وی با کنایه به حضور مجدد مهدی تاج برای نامزدی ریاست فوتبال گفت: کسی که در سازمانی کار کرده و مجددا می‌خواهد برگردد چه تحولی را می‌خواهد داشته باشد؟ مگر قبلا نبوده؟ چکار کرده؟ حالا می‌خواهد همان را تکرار کند. بنده شخصا هر جایی که کار کردم محال است مجددا برگردم. به من جاهایی که قبلا بودم پیشنهاد کردند برگردم قبول نکردم. 

میثاقی مجری این برنامه به واعظ‌آشتیانی گفت منظورتان آقای تاج است، گفت: من اصلا قصد جسارت و یا بی احترامی به تاج عزیز را ندارم و به خودم چنین اجازه‌ای را نمی‌دهم اما عرضم این است من الان بخواهم به استقلال بروم چکار می‌توانم انجام دهم هر کاری که بود کردم و دیگر تمام شد. چه خوب چه بد.

وی ادامه داد:  البته چون شما اسم آقای تاج را آوردید دارم می‌گویم و نمی‌خواهم به گونه‌ای صحبت کنم که خدای ناکرده قلب آقای تاج مشکلی پیدا کند و برای سلامتی قلب‌شان دعای خیر داریم. الان آقای تاج می‌خواهد برگردد چه اتفاق جدیدی را رقم بزند. باید اجازه دهیم تا فضا باز شود برای نیروهای جدید و کارآمدتر.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار