کنگره معلمان انقلاب اسلامی خواهان تغییر رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد

پس از رفتار جنجالی علیرضا منادی سفیدان با معلمان خوزستانی، کنگره معلمان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای خواهان برکناری وی از ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شدند.

به گزارش راه شلمچه، متن بیانیه کنگره معلمان انقلاب اسلامی را در زیر می‌خوانید.


" اهمیت معلم اینجاست که همه ی جامعۀ تحصیل کرده کشور مدیون قشر معلم اند . "

مقام معظم رهبری مد ظله العالی


چه کسی نمی‌داند که معلمان سرمایه‌های مولد نیروی انسانی جامعه و از ارکان انتقال فرهنگ، آداب و رسوم ماندگار دینی و بومی هستند و باید برای تکریم این قشر فرهیخته و آینده ساز از جان و مال مایه گذاشت و همه نیروهای مادی و معنوی را در مسیر ارتقاء جایگاه اجتماعی آنان بسیج کرد. چه بسیار روایات و احادیث ارزشمندی که در پاسداشت معلمان از زبان گوهربار اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام جاری شده و ارزش کار معلمی را به همگان گوشزد نموده‌اند، اما چه می‌شود که هر از گاهی برخی افراد و با کمال تاسف، بعضی از مسئولین که زیردست همین معلمان پرورش یافته‌اند، آموزه‌های ادبی و اخلاقی خود را فراموش می‌کنند و نه تنها به آنان تکریم نمی‌کنند، بلکه با سهل انگاری و بی‌توجهی با این قشر زحمتکش و فرهیخته برخورد می‌نمایند.

آنچه که مردم از حرکات و سکنات آقای منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس دیدند و شنیدند، نه تنها سخیف بود، بلکه شأن متولی امر تعلیم و تربیت در مجلس را در حد بالایی تنزل داد و داد معلمان و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت را درآورد. کنگره معلمان انقلاب اسلامی کشور که عصاره معلمان و فرهیختگان جامعه عظیم فرهنگیان است، ضمن تقبیح این رفتار سخیف، از رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون آموزش مجلس می‌خواهند فکری برای تغییر ریاست کمیسیون مزبور نموده و فرد دیگری را در این جایگاه قرار دهند و این کمترین واکنش مجلس به این بی‌احترامی آقای منادی به جامعه معلمان است . امید است روزی فرا رسد که یک بار برای همیشه معلمان ، مدارس، دانش آموزان و به طور کلی تعلیم و تربیت اولویت جامعه به ویژه مجلس و دولت انقلابی باشد.


و من الله التوفیق

کنگره معلمان انقلاب اسلامی

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار