یادواره شهدای روستای کوهپایه‌سرای بندپی شرقی بابل برگزار شد +تصاویر

سردار میرشکار با بیان اینکه هدف دشمن جدا کردن مردم از گفتمان زیبای امامین انقلاب است، گفت: حجم آتش دشمن در شب عملیات کربلای 5 شلمچه آنقدر زیاد بود که می‌گفتیم سر را نمی‌توانیم از سنگر بیرون بیاوریم ولی به خدا قسم امروز هجمه روی جامعه جوان ما از مسیر رسانه‌ها چند برابر حجمه آتش دشمن در آن عملیات‌هاست.

به گزارش راه شلمچه از بابل، مراسم یادواره شهدای روستای کوهپایه‌سرای بندپی شرقی بابل در شب بعثت پیام عظیم‌الشان اسلام با حضور چشمگیر خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین و مردم ولایتمدار این روستا برگزار شد.

سردار علیجان میرشکار یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس لشکر ویژه 25 کربلای مازندران در این مراسم با اشاره به اهمیت دشمن شناسی در این برهه حساس گفت: همان کسانی که جنگ هشت ساله را بر جمهوری اسلامی تحمیل کرده بودند هنوز دشمنِ من و شما هستند و اصلا بحث آمریکا و اروپا نیست بلکه بحث تفکر لیبرالیست در مقابل گفتمان اسلام‌گرایی است.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: شما مردم در روز شنبه با حضور حماسی خود به ما که عنوان‌دار این نظام هستیم یاد دادید که اگر شما خسته شدید بروید گوشه خانه بنشینید ولی ما خسته نمی‌شویم چون توکل‌تان به خداست. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امشب مخصوصا با لباس سپاه به این مراسم آمدم چون به ما می‌گویند تروریست. چه کسانی به تروریست می‌گویند؟ کسانی که طالبان و داعش را پرورش دادند. کسانی که اسرائیل را در دل جهان اسلام آوردند. مردم ایران تروریست را از خادم می‌شناسند.

سردار میرشکار از مسئولین خواست تا پای این مردمی که در 22 بهمن امسال آمده بودند را ببوسند و افزود: دست این مردم را بگیرید و با توجه اینکه 5 درصد نخبگان دنیا را داریم و 9 درصد امکانات معدنی روی زمینی و زیر زمینی دنیا را داریم اگر گوش به فرمان ولایت باشیم می‌توانیم مسیر را مسیر زیباتری کنیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار