کیومرث سرمدی: با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده مخالفم

نماینده اسدآباد در مجلس گفت: تلاش می‌کنیم اجرای قانون افزایش و متناسب سازی حقوق بازنشستگان را مصوب کنیم  و مالیات اضافی هم بر مردم و مصرف کننده تحمیل نکنیم.

به گزارش راه شلمچه، کیومرث سرمدی گفت: دولت بودجه‌های شرکت های دولتی را شفاف کند. ارقام بودجه باید گویاتر باشد و قرین به واقعیت ها و تخصیص ها. سال‌هاست در بودجه نویسی دچار خطا هستیم. دولت باید تدبیر کند.

وی گفت: مجلس یازدهم ثابت کرده به منافع ملی فکر می کند و در وضع قوانین مصالح مردم را لحاظ نموده است. البته کسانی که  فریادها و مقاومت های نمایندگان مجلس یازدهم را انتخاباتی می دانند اگر مغرض نباشند یا ناآگاهند. رجوع به سخنرانی ها و تذکرات موجود در آرشیو مجلس از ابتدای مجلس یازدهم تاکنون دروغ پردازی های آنها را برملا می کند. بعضی ها برای به دست آوردن رای حاضرند در تبلیغات زودهنگام برای انتخابات فرمایشی رهبری را در مورد انقلابی بودن مجلس یازدهم مورد خدشه قراردهند.


نماینده مردم اسدآباد ادامه داد: مردم عزیز می‌دانند کلیت مجلس یازدهم و قوانین مترقی ملی مصوب این مجلس گره های زیادی را باز خواهد کرد و عملکرد مجلس در دو حوزه قانون گذاری و نظارت کم نظیر است. این مجلس به کسی رانت نداد و امانت داری کرد. تعارض منافع و ویژه خواری نکرد و مردم اولویتش بودند. ممکن است در بعضی حوزه ها عملکرد بهتر مورد انتظار بود اما همانطور که رهبری فرمودند و سه سال هم پشت سر هم تکرار و تایید فرمودند مجلس یازدهم انقلابی است.

سرمدی در خاتمه خطاب  به فعالان انتخابات که جوانمردانه رقابت کنند و اصول انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند، گفت: التزام به رهبری باید در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی افراد نمود داشته باشد و نمی شود ادعای پیروی از رهبری را داشت اما در خفا یا در جلسات انتخاباتی بگویند این فرمایش رهبری را مبنی بر عملکرد انقلابی مجلس یازدهم  قبول ندارند.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار