دیدار مهندس رجبی با معاون رییس جمهور :

گام بلند شهردار ساری برای رفع معضلات شهری

در این دیدار عباس رجبی به بیان معضلات پیش روی شهر ساری پرداخت و اظهار داشت: امروز ساری به عنوان مرکز استان با گره های ترافیکی عدیده ای مواجه است و...

به گزارش راه شلمچه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری شهردار ساری با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت و گو کرد.


در این دیدار عباس رجبی به بیان معضلات پیش روی شهر ساری پرداخت و اظهار داشت: امروز ساری به عنوان مرکز استان با گره های ترافیکی عدیده ای مواجه است و در این راستا اتمام پروژه های معطل مانده ای چون فاز2 ملل، تکمیل و راه‌اندازی نیروگاه زباله‌سوز و دیگر پروژه های عمرانی نیمه کاره نیازمند عزم جدی مسئولان و حمایت های ملی است.


این مسئول در ادامه گفتگو با دکتر نوبخت با اشاره به افق گردشگری ساری در سال ۲۰۲۲، بیان داشت: نیاز است ساری که به عنوان مرکز گردشگری اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده زیرساخت‌های لازم در این زمینه را فراهم کنیم و فاز دوم پروژه ملل می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.


گفتنی است در این دیدار نوبخت قول مساعد و دستورات لازم را در خصوص پیگیری مشکلات شهر ساری و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام مبذول داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار