گام‌های مثبت دو نماینده بابلی که باعث تقدیر امام جمعه شد

وحدت و همگرایی دو نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس یازدهم باعث شد تا امام‌جمعه‌ در خطبه مجازی از تلاش و ریل‌گذاری صحیح آنها قدردانی کند.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل در خطبه مجازی این هفته مهمترین نگرانی جامعه را گرانی دانست و گفت: موضوع گرانی افسارگسیخته و ساعتی و لحظه‌ای است علاوه بر سنگینی بر شانه‌های اقشار آسیب‌پذیر، به تدریج سفره‌های مردم را خالی کرده و اختلال جدی در امر معیشت مردم به وجود آورده است. 

وی با انتقاد شدید از گرانی‌های اخیر ادامه داد: روند امور به گونه‌ای است که گویی عده‌ای عمدا درصدد ایجاد یاس کامل در جامعه و ایجاد طغیان در کف خیابان می‌باشند. جای این سوال وجود دارد که با وجود این همه نهادهای مالی و اقتصادی و نظارتی مانند بانک مرکزی و دیگر نهادها نتوانند کنترلی بر دلار اعمال نموده و عاجز از این امر باشند. امید است مجلس شورای اسلامی انقلابی و تازه‌نفس بتواند در مهار وضعیت نابسامان و کنونی قدم برداشته و آن را تعدیل نماید. 

امام جمعه بابل در پایان خطبه‌های مجازی ضمن تشکر از دو نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم، افزود: لازم می‌دانم از زحمات دو نماینده محترم مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ولو در همین مدت‌زمان کوتاه تقدیر نموده و از ریل‌گذاری صحیح اقدامات تشکر نماییم و از خداوند متعال مزید توفیق آنها را خواستارم.

اشاره می‌شود علی کریمی‌فیروزجایی و مهدی سعادتی دو نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلای هستند که در کنار هم تا کنون برای رفع مشکلات مردم با وحدت و همدلی گام‌های موثری برداشتند.

سابق بر این معمولا دو نماینده این شهرستان همزمان در بین مردم ظاهر نمی‌شدند و بیشتر علیه همدیگر جبهه می‌گرفتند و شاید این اولین دوره‌ای باشد که تاکنون دو نماینده اینگونه در کنار هم برای حل مشکلات مردم، تصمیمات جدی و همگرایی خوبی داشته باشند.



اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار