امام جمعه‌های بابل و بندپی غربی:

تا کی مردم بندپی غربی باید جنازه روی جنازه بگذارند؟

هشدار امام جمعه‌های بابل و بندپی غربی در خصوص تلفات جاده‌ای محور بندپی غربی و عدم پیگیری مسئولین استانی و نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی.

به گزارش راه شلمچه از بابل، حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل بخشی از خطبه‌های این هفته نمازجمعه را عدم توجه مسئولین به جاده بنپی غربی- بابل اختصاص داد و گفت: برخی صحنه‌ها در شهرستان بابل رخ می‌دهد و اوج محرومیت ما مشخص می‌گردد. تصادف‌های وحشتناک در جاده‌های بین شهری بالاخص جاده بندپی‌غربی در منطقه شوب‌کلا.
سوال مردم این است تا کی باید جنازه روی جنازه بگذارند تا مسئولان بفهمند این شهرستان با این مشکلات روبروست. متاسفانه دستگاه اجرایی مطالبه‌گری نمی‌کند. نمایندگان این شهرستان در ادوار مختلف نگاه ملی نداشتند. البته منکر بعضی زحمات برخی نمایندگان نیستم ولی نباید کاغذی باشد، باید مطالبه جدی و یقه‌بگیری صورت بگیرد. احتمالا در نقشه مدیرکل راه و شهرسازی، راهداری و استانداری جایی به نام بابل وجود ندارد. تا کی این مردم باید کشته پشت کشته بگذارند. شایسته است توجه‌ها بیشتر و محرومیت‌ها کمتر گردد. گفتن فقط منحصر به من نیست، رسانه‌ها همراهی کنند تا بلکه گوشی برای شنیدن باشد.

آقای نماینده، آن بودجه مصوب پنج میلیاردی برای تعریض جاده بندپی‌غربی چه شد؟

همچنین حجت‌الاسلام حاجی‌زاده در خطبه دوم نمازجمعه این هفته بندپی غربی بابل در اعتراض به عدم وعده‌های داده شده یکی از نمایندگان شهرستان بابل گفت: این حق مردم است که مدام و مکرر تصادفات در جاده به وجود نیاید و خانواده‌ای داغدار نشود و جوانی را از دست ندهد. جای تاسف دارد که آدم خودش سر صحنه ببیند یا در فضای مجازی یا پارچه و بنری که جوانی بر اثر تصادف در این مسیر جان خودش را از دست داده است.

وی ادامه داد: آن نماینده‌ای که قریب به یکسال و نیم گذشته بنری بزرگ و طویل و در دید مردم قرار داده و این عدد و رقم بزرگ پنج میلیاردی را که بودجه‌اش مصوب شده و گرفتیم و برای تعریض جاده مواصلاتی بندپی‌غربی می‌خواهیم هزینه کنیم، فقط سوال بنده این است که این هزینه پنج میلیاردی چه شد؟ آیا شما صادقید در گفتن این حرف یا نه؟!
اگر بودجه ۵ میلیاردی گرفتید چرا اقدامی صورت نمی‌گیرد؟! آیا اصلا نگرفتند؟ یا منتظرید نزدیک انتخابات دوباره بوق و کرنا بکنند و اقدامات دیگری بکنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار